Γίνε Μέλος
Ανάλαβε Δράση
Ενίσχυσέ Μας
Ανακοινώσεις
Εκδηλώσεις
Αρθρογραφία
Επικοινωνία
Menu Icon
Layout Image

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ για τη μη συμμετοχή στις εκλογές της 25ης Ιουνίου

31 Μαΐου 2023 7:18 ΜΜ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Για το ΕΝΙΑΙΟ ΠΑΛΛΑΪΚΟ ΜΕΤΩΠΟ (ΕΠΑΜ) η συγκρότηση της Συμμαχίας Ανατροπής υπήρξε εξ αρχής, εδώ και αρκετά χρόνια, Στρατηγικού χαρακτήρα απόφαση και όχι μια ευκαιριακή τακτική επιλογή συμμετοχής σε οποιαδήποτε εκλογική διαδικασία.

Δώσαμε τη μάχη των εκλογών της 21ης Μαΐου με όλες μας τις δυνάμεις στο πλαίσιο της Συμμαχίας Ανατροπής και φέραμε το συγκεκριμένο αποτέλεσμα. Ο πολιτικός μας στόχος ήταν -και εξακολουθεί- να υπάρξει εντός κοινοβουλίου μια πραγματική και μοναδική δύναμη αντιπολίτευσης και ανάχωμα στις επιλογές του καθεστώτος και των σε βάρος του λαού και της πατρίδας μας ήδη ειλημμένων αποφάσεων τόσο στα εθνικά και τα θέματα του κράτους Δικαίου και της δημοκρατίας, όσο και στα ζέοντα οικονομικά και κοινωνικά ζητήματα.

Ως εκ τούτου εν όψει των επαναληπτικών εκλογών της 25ης Ιουνίου δεν θα γίνουμε απολογητές προσωπικής ατζέντας ή πολιτικής ιδεοληψίας του οποιουδήποτε, ούτε θα βάλουμε πλάτη στους εκλογικούς σχεδιασμούς τρίτων.

Το ΕΠΑΜ και η Συμμαχία Ανατροπής δεν παραιτούνται, αλλά επιλέγουν τις μάχες που θα δώσουν με τους καλύτερους δυνατούς όρους. Εδώ και 13 χρόνια το ΕΠΑΜ έχει αποδείξει ότι δεν είναι δύναμη «κοινοβουλευτικού κρετινισμού» για να τα περιμένει όλα από το κοινοβούλιο. Οι μάχες δίνονται πρωτίστως μέσα στην κοινωνία και το ΕΠΑΜ έχει αποδείξει, όλα αυτά τα χρόνια, ότι είναι παρόν με όλες τις δυνάμεις του σε κάθε αγώνα.

Εκτιμούμε, ότι κάτω από τις διαμορφωμένες περιστάσεις δεν πληρούνται οι όροι και οι προϋποθέσεις εκπλήρωσης των πολιτικών στόχων του ΕΠΑΜ και της Συμμαχίας Ανατροπής με την κάθοδό τους στις εκλογές της 25ης Ιουνίου.

Η απόφαση για μη συμμετοχή στις επαναληπτικές εκλογές της 25ης Ιουνίου λήφθηκε, επίσης, προκειμένου να υπάρξει η ευκαιρία για μια ουσιαστική αναδιοργάνωση των δυνάμεων τόσο του ΕΠΑΜ, όσο και της Συμμαχίας Ανατροπής και για την καλύτερη δυνατή προετοιμασία των μαχών που θα κληθούμε να δώσουμε στους δύσκολους καιρούς που έρχονται.

Ευχαριστούμε, γι’ ακόμη μια φορά, τα μέλη, τους φίλους του ΕΠΑΜ και της Συμμαχίας, τους υποψηφίους και κάθε Ελληνίδα και Έλληνα που μας τίμησαν με την ψήφο τους στις εκλογές της 21ης Μαΐου. Είμαστε απολύτως βέβαιοι, ότι στις επερχόμενες επαναληπτικές εκλογές θα πράξουν, κατά τη συνείδησή τους, το καλύτερο για την πατρίδα και τον λαό.

Διαβεβαιώνουμε, εμφαντικά και για μια ακόμη φορά, όλους, ότι δεν εγκαταλείπουμε τον αγώνα. Θα είμαστε παρόντες, μπροστά σε κάθε αγώνα στους δύσκολους καιρούς που έχουμε μπροστά μας.

Αθήνα, 31 Μαΐου 2023
Το Γραφείο Τύπου του Ενιαίου Παλλαϊκού Μετώπου

  • Γιώργος Κότσιος
    Απάντηση
    11 Ιουνίου 2023 4:42 ΜΜ

    Αυτό το 0,9% που πήρε η συμμαχία ανατροπής αποτελεί την κρίσιμη μάζα για την αποτίναξη του δωσιλογικού καθεστώτος. Οργάνωση-οργάνωση-οργάνωση!

    • Ριτσιος Χαρης
      Απάντηση
      6 Ιουνίου 2023 10:21 ΜΜ

      Έγινα πρόσφατα μέλος του ΕΠΑΜ, είμαι 44 χρονών και πρώτη φορά ψήφισα στην ζωή μου, (έκανα μια ζωή αποχή, λογω της Αντιεξουσιαστικης ιδεολογίας μου….).Απο πάντα παρακολουθώ τον πρόεδρο και είναι ένας πολιτικός πραγματικά ταγμένος στους κοινωνικούς αγώνες για δικαιοσύνη, κοινονικη και εθνική απελευθέρωση….Ας μην κατέβουμε σε αυτές τις εκλογές, Αλλά ας οργανωθούμε ακόμα καλύτερα για να είμαστε ακόμα καλύτερα προετοιμασμενοι στις μεθεπομενες εκλογές….Καμία απογοήτευση δεν πρέπει να μας διακατέχει, αλλά αντίθετα να γίνουμε ακόμα δυνατότεροι και αισιόδοξοι για το μέλλον….Είμαι στην διάθεσή του ΕΠΑΜ, για όποιαδηποτε δράση πληροφόρησης και παρέμβασης στην περιοχή της δυτικής παιδινης Θεσσαλίας (Τρίκαλα, Καρδίτσα), σε εβδομαδιαία βάση, ώστε να μπει σιγά σιγά το λιθαράκι της συνειδητοτηας των ψηφοφόρων, για το πόσο αναγκαία είναι η παρουσία του ΕΠΑΜ, στο κοινόβουλιο….Καλή δύναμη σε όλους….

      • Νίκος
        Απάντηση
        6 Ιουνίου 2023 5:23 ΜΜ

        Θεωρώ πως απέναντι στην προοπτική να έχουμε άλλα 4 χρόνια ΝΔ με συνταγματική αναθεώρηση, η κίνηση αυτή είναι επιχειρησιακά η πιο σωστή. Η εκλογές έδειξαν ότι η διάσπαση του εκλογικού σώματος σε πολλαπλά μικρά κόμματα έδωσε απαράδεκτη αβάντζα στη ΝΔ. Το καλύτερο που μπορεί να κάνει ένα από τα κόμματα που έπεσαν στην κατηγορία των “λοιπών” είναι να ελευθερώσει το εκλογικό του κοινό από την ψήφο του ώστε να ενωθεί με όσους δεν ανέχονται το αδιανόητο της συνταγματικής αναθεώρησης από τη ΝΔ, και αυτό συμβαδίζει απολύτως και με την ενωτική λογική του ΕΠΑΜ. Δε συμφωνώ καθόλου με όσους απογοητεύονται από την απόφαση αυτή. Δεν είναι μπάλα.

        • Sotiris. C.
          Απάντηση
          6 Ιουνίου 2023 11:10 ΠΜ

          Η σωστή επιλογή μόνο το ΛΕΥΚΟ στις επικείμενες εκλογές (συμφωνεί κι ο Δ. Καζάκης) , ελλείψει ΕΠΑΜ και ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ. Καλή υπομονή, Καλή Ελευθερία!

          • mike
            Απάντηση
            4 Ιουνίου 2023 2:00 ΜΜ

            Είναι η τελευταία φορά που γράφω απόψεις μου. Εγώ μπήκα στο ΕΠΑΜ για να αγωνιζόμαστε πάντα, έστω και κάτω από αντίξοες συνθήκες.Υπάρχουν κόμματα μικρά πάνω από 35 έχοντας από 1 έως 10000 ψήφους και αγωνίζονται δίνοντας το στίγμα τους σε αυτές τις εκλογές, Η συμμαχία ανατροπής στα μεγάλα αστικά κέντρα έχει πάρει πάνω από 1%, δηλαδή είναι εν δυνάμει κόμμα με αυξητική τάση.Τώρα η συμμετοχή η μη στις εκλογές ήταν ανάγκη να περάσει και από τη βάση, όχι μόνο από τους εκπροσώπους των κομμάτων μόνο.Οι αγώνες δίνονται πάντα και όχι κατ’ επιλογή, και καλά ανάλογα τις συνθήκες, δηλαδή λες στο κόσμο σου μία σε θέλω και μία όχι.Να βγούν και να πούν την αλήθεια στους ψηφοφόρους και όχι μία ξύλινη ανακοίνωση αόριστη, ότι και καλά θα συναντηθούμε στους αγώνες.Μα αφού στους μεγάλους αγώνες κάνεις πίσω, χάνεις το κόσμο σου σε ποιούς αγώνες θα συναντηθείς μήπως πάλι κατ’ επιλογή.Αλλά μάλλον όπου λαλούν πολλοί κοκόροι, αργεί να ξημερώσει. Τα λόγια είναι όμορφα να ακούγονται, αλλά ομορφότερα είναι νάχεις δημοκρατίαστις αποφάσεις σου, και όχι έτσι ξαφνικά δεν συμμετέχεις, γιατί τότε θα παραμείνεις ένα γραφικό κόμμα θεωρητικής κατεύθυνσης.Απογοητεύτηκα από την απόφαση να μην κατέβει στις εκλογές, αλλά περισσότερο απογοητεύτηκα κάνοντας ένα δύσκολο αγώνα να πείσουμε και τελικά πείσαμε, διπλασιάσαμε τις ψήφους στη περιοχή μου. Κλείνοντας, εύχομαι καλή πορεία στη συμμαχία και στο ΕΠΑΜ να βρούν το βηματισμό τους και νάχουν συνέχεια και συνέπεια έργων και λόγων.Δυστυχώς, είχαμε ξεκινήσει να κάνουμε ένα πυρήνα μελών και φίλων για να συμμετέχουμε στα πολιτικά δρώμενα της περιοχής μας. Μετά από την απόφαση της μη συμμετοχής στις εκλογές, δεν υπάρχει έδαφος για δημιουργία τοπικής οργάνωσης.ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΕΙ

            • HarHar
              Απάντηση
              5 Ιουνίου 2023 10:10 ΠΜ

              Μάϊκ μπορώ να καταλάβω πόσο σπάστηκες λογο του ξαφνικού της απόφασης. Και εγώ μέλος είμαι και ξαφνιάστηκα εξίσου με σένα, όταν 4 -5 μέρες πριν ειχε ανακοινωθεί οτι η Συμμαχία θα ξανακατέβει στις εκλογές και τωρα αποφασίστηκε το αντίθετο. Σίγουρα πρωτογενώς την απόφαση συμμετοχής ή μη, την φέρουν αυτοί που συμμετείχαν ως μπροστάρηδες και υποψήφιοι (ΕΠΑΜ + Λοιποί Σύμμαχοι). Για να αλλαξε η αποφαση αρδην σημαίνει 2 πράγματα. Πρώτον ειτε η ΣΥΜΜΑΧΙΑ δεν έμεινε αρραγής. Κάποιοι την έκαναν με ελαφρά πηδηματακια αντί να μείνουν, στα πλαίσια αναζήτησης και εξαντλησης των πιθανοτήτων εύρεσης και νεων συμμαχιων. και δεύτερον γιατί και οι άλλες επιλογές από τα άλλα υπαρχοντα εξωκοινοβουλευτικά κόμματα κρίθηκαν σκάρτες και δεν μπορούσε να υπάρξη συμμαχία. Αν δε, συνέβησαν και τα 2, είναι λογικό να έγιναν τα πράγματα ξαφνικά. Ο θυμός σου ομως δεν δικαιολογεί απαραίτητα την παράιτησή σου από την συμπόρευση με το ΕΠΑΜ ή την απομείνουσα Συμμαχία. Οσο κατηγορείς τον Καζάκη ότι κακώς έκανε πίσω σε αυτή την μάχη άλλο τόσο εγκαταλείπεις και εσύ την “μάχη”. Τέλως πάντων αφού έτσι πιστεύεις , Καλή Τύχη σε σένα ,στην οικογένειά σου και ελπίζω να ξαναδιασταυρωθούν πάλι οι δρόμοι μας. Αλλωστε ο δικός μου κινητήριος μοχλός είναι να δημιουργήσω για το παιδί μου ένα καλύτερο και αξιοπρεπέστερο μπακράουντ ζωής και διαβίωσης από το σκοτεινά φασιστικό ,του κάθε Κούλη ή τσίπρα και των ομοίων του. Αν και εσύ σκέφτεσαι έτσι, κάπου θα ξαναδιασταυρωθούμε, ασχέτως αν τώρα διαφωνούμε

            • Σταύρος Αμορίδης
              Απάντηση
              4 Ιουνίου 2023 1:03 ΜΜ

              Οι πολιτικοί απόγονοι του ΕΑΜ,της οργάνωσης που αιματοκύλισε την Ελλάδα και επιδίωξε να την κάνει σοβιετικό προτεκτοράτο,δεν έχουν θέση σε εθνικές εκλογές.

              • Γιάννης Μαγκίρης
                Απάντηση
                4 Ιουνίου 2023 1:43 ΜΜ

                Τρία πουλάκια κάθονταν… Πούθε ξεφύτρωσε αυτό το φρούτο; Είδε φως και μπήκε;

                • Κώστας Ιωάννου
                  Απάντηση
                  4 Ιουνίου 2023 9:23 ΜΜ

                  Από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα. Ο τύπος είναι αλλού γι’ αλλού.

                  • Βαγγέλης Στρόντζος
                    Απάντηση
                    6 Ιουνίου 2023 6:21 ΜΜ

                    Ας τον μαζέψουν, από ποιο ψυχιατρείο του εμφυλίου απέδρασε ο τύπος;

                  • Ελένη Ζαφειροπούλου
                    Απάντηση
                    3 Ιουνίου 2023 9:46 ΜΜ

                    Συμφωνώ με την απόφαση γιατί η πόλωση είναι τεράστια, πολλοί ψηφοφόροι μας προσανατολίζονταν ήδη από την επομένη της 21ης Μαΐου να ψηφίσουν κόμματα που πλησιάσανε στο 3% και συνεπώς, όπως λέει και η ανακοίνωση, δεν πληρούνται οι όροι και οι προϋποθέσεις εκπλήρωσης των πολιτικών στόχων που θέτει η Συμμαχία Ανατροπής και το ΕΠΑΜ. Μπορεί να προκαλεί πικρία σε πολλούς η απόφαση αυτή, αλλά μια πολιτική ηγεσία πρέπει να είναι σε θέση να κρίνει, να προβλέπει, και να έχει την εντιμότητα να μιλάει ειλικρινά όταν απευθύνεται στον κόσμο, παρόλη τη δυσανασχέτηση που μπορεί να προκαλέσει. Αυτά τα χαρακτηριστικά τα έχουν οι ηγεσίες του ΕΠΑΜ και της Συμμαχίας Ανατροπής γι αυτό και συνεχίζω να είμαι μαζί τους μέχρι τέλους.

                    • MIKE
                      Απάντηση
                      3 Ιουνίου 2023 1:36 ΜΜ

                      Φίλε Μάκη Παπουλίδη, κάναμε ένα αγώνα και διπλασιάσαμε τους ψήφους, εμείς στη περιοχή μου είχαμε και περίπτερο.Εδώ έχουμε ένα πρόβλημα τι απαντάς στα άτομα τα οποία σε ψήφισαν και γιατί τώρα σε μία μεγάλη μάχη αποφεύγειςνα αγωνιστείς, όταν πριν από μία εβδομάδα ο κ.Καζάκης μας έλεγε ακόμα και μόνος μου θα κατέβω (δες σχετικό βίντεο).Στη εκλογή αυτή συμμετέχουν 44 κόμματα μικρά-μεγάλα, τι είναι αληθινό ή όχι να κατέβεις και να δώσεις μία μάχη, ας την χάσεις.Είναι η δεύτερη φορά που αποφασίζει να μην κατέβει, δηλαδή στους πολέμους διαλέγει τις μάχες που θα συμμετέχεις,όχι φίλε μου δεν είναι έτσι, ένα κόμμα πρέπει νάχει συνέχεια και δεν πάει για ύπνο, χωρίς να υπολογίζει τη βάση.Ας έκανε σφυγομέτρηση της βάσης και να αποφάσιζε. Δεν πειράζει θα περάσει στην αφάνεια με τα καμώματα που κάνει.Μπορεί ο λόγος να είναι αληθινός, αλλά η πρακτική είναι ανορθόδοξη. Τώρα όλοι εμείς που ήμασταν δίπλα στη Συμμαχία μαςδίνει το παράδειγμα της μη μάχης, και της απαξίωσης. Αυτό θέλουν τα μεγάλα κόμματα να πηγαίνεις για χόρτα στο βουνό.

                      • Διαμαντής
                        Απάντηση
                        3 Ιουνίου 2023 8:34 ΜΜ

                        Φίλε ΜΙΚΕ, όσο πικραμένος και να είσαι, δεν παραιτείσαι επειδή δεν σου άρεσε μια απόφαση. Κι επειδή στο κάτω-κάτω της γραφής έχεις κάθε δικαίωμα να το κάνεις γιατί εσύ αποφασίζεις για τον εαυτό σου, δεν έχεις όμως το “ηθικό δικαίωμα” να το διατυμπανίζεις έτσι, κραυγάζοντας την παραίτησή σου δημόσια μέσα από την ιστοσελίδα του κόμματος, σαν να επιδιώκεις να επηρεαστούν και άλλοι και να χάσουν την εμπιστοσύνη τους στο ΕΠΑΜ. Αυτό σου καταλογίζω εγώ, όσο κι αν κατανοώ αυτά που εξομολογείσαι, όπως πχ όταν ρωτάς τι να απαντάς στα άτομα τα οποία σε ψήφισαν. Αν και δυστυχώς, είμαι κι εγώ σ’ αυτούς που αμέσως μετά τις εκλογές που έγιναν, άκουσα με θλίψη ανθρώπους που ψήφισαν την ΣΥΜΜΑΧΙΑ να μου λένε ότι τώρα θα ψηφίσουν ένα από τα κόμματα που πήρανε κοντά στο 3% (Πλεύση ή ΜΕΡΑ25) για να μπούνε τουλάχιστον αυτοί στη βουλή. Αυτά μου τα λέγανε πριν βγει η απόφαση της Συμμαχίας να μην συμμετέχει, είχανε δηλαδή ήδη αποφασίσει να μην ψηφίσουν αυτή τη φορά τη Συμμαχία. Θα διαφωνήσω επίσης όταν γράφεις ότι τώρα όλοι εμείς που ήμασταν δίπλα στη Συμμαχία, μας δίνει το παράδειγμα της μη μάχης και της απαξίωσης. Όταν ακούει κάποιος τον Δημήτρη Καζάκη, καταλαβαίνει ότι κανένα παράδειγμα μη μάχης και απαξίωσης δεν δίνει, αλλά κάνει το αντίθετο, δίνει το παράδειγμα της μάχης μέχρι τέλους. Μόνο που οι μάχες δεν είναι μόνο οι εκλογικές, και συμφωνώ συμφωνώ μαζί του ότι τις μάχες πρέπει να τις δίνεις με τους καλύτερους δυνατούς όρους κι όχι με τους όρους που καταφέρνει να σου επιβάλλει ο αντίπαλος.

                      • Μάκης Παπουλίδης
                        Απάντηση
                        3 Ιουνίου 2023 12:38 ΜΜ

                        “ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΦΥΓΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ… ΠΑΡΑΙΤΟΥΜΑΙ ΑΠΟ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΠΑΜ – ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΜΟΥ” γράφει ο κ. ΜΙΚΕ στο σχόλιο 1:45 ΜΜ. Η απορία μου είναι πώς μπορεί κάποιος που δηλώνει παραίτηση, να κατηγορεί τους άλλους για παραίτηση και για φυγή από τον αγώνα;
                        Αν κρίνω από το ύφος της ιδιόρρυθμης γραφής του, ο ίδιος αυτός κύριος έχει βάλει κι άλλα σχόλια, πάντα με ΚΕΦΑΛΑΙΑ γράμματα και χρησιμοποιώντας άλλα ονόματα, π.χ. με το ψευδώνυμο MKON λέει στο 2:46 ΜΜ: “ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΤΟ ΒΑΖΕΙ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΣΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΜΑΧΕΣ”. Την ίδια ώρα που το βάζει ο ίδιος στα πόδια παραιτούμενος, κατηγορεί τους άλλους ότι το βάζουν στα πόδια! Πώς γίνεται αυτό;
                        Δεν είμαι μέλος του ΕΠΑΜ αλλά όσα μέλη του ΕΠΑΜ γνώρισα τα έχω σε μεγάλη εκτίμηση γιατί πρόκειται για ανθρώπους αν μη τι άλλο σκεπτόμενους. Ο ίδιος αυτός κύριος που παραιτείται, γράφει πάλι στο 2:46 ότι “ΠΟΛΛΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΕΠΑΜ ΜΟΝΟ ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΗΣ ΥΠΟΚΟΥΛΤΟΥΡΑς ΕΙΝΑΙ”. Δεν θέλω να τον υποτιμήσω, αλλά πώς μπορεί κάποιος που γράφει μόνο με κεφαλαία γράμματα χωρίς σημεία στίξης και με τέτοιον ιδιόρρυθμο τρόπο που δυσκολεύεσαι να καταλάβεις το νόημα, να κατηγορεί τους άλλους για ΥΠΟΚΟΥΛΤΟΥΡΑ;
                        Εγώ ξέρω ότι από ένα κόμμα, και μάλιστα το μοναδικό που δίνει εδώ και πάνω από 10 χρόνια τον αγώνα της ενημέρωσης για να ανοίξουν τα μάτια του κόσμου, δεν παραιτείσαι επειδή δεν συμφωνείς με μια απόφασή του. Κι άντε, παραιτήθηκες. Πού θα πας; Στη Ζωίτσα με τα παχιά κι ωραία λόγια αλλά χωρίς καμιά αναφορά στην ουσία του πολιτικού και κοινωνικού προβλήματος, λες και το αποφεύγει επίτηδες, ή μήπως θα πας στον Βαρουφάκη με τη θολούρα του και την απροκάλυπτη κοροϊδία του; Ή μήπως στα διάφορα μορφώματα α-λα Κασιδιάρη, επειδή νομίζεις ότι εκείνοι είναι πιο “δυναμικοί”;
                        Εγώ δεν ξέρω αν είναι σωστή η απόφαση αυτή της συμμαχίας. Μου έχει αποδείξει όμως ο κ. Καζάκης ότι είναι πάντα παρών στις επάλξεις και δεν το βάζει κάτω. Και επειδή διαπίστωσα, όπως γράφει κι άλλος σχολιαστής πιο κάτω, ότι πολλοί ψφοφόροι της συμμαχίας τώρα προσανατολίζονται να ψηφίσουν Ζωίτσα ή Βαρουφάκη για να μην πάει χαμένοι η ψήφος τους, συμφωνώ με την απόφαση. Σημαίνει αυτό παραίτηση του ΕΠΑΜ και της Συμμαχίας απο τους αγώνες; Όχι, γιατί το γράφει άλλωστε και η ανακοίνωση: “Το ΕΠΑΜ και η Συμμαχία Ανατροπής δεν παραιτούνται, αλλά επιλέγουν τις μάχες που θα δώσουν με τους καλύτερους δυνατούς όρους”.
                        Όπως φαίνεται, οι μόνοι που παραιτούνται είναι κάποιοι σαν αυτόν τον κ. ΜΙΚΕ. Που μάλιστα δεν αρκείται να παραιτηθεί, αλλά το κάνει κραυγαλέα μέσα από το site του ΕΠΑΜ και με κεφαλαία γράμματα. Για να καταλάβουμε όλοι πόσο “επαναστάτης” είναι; Ή μήπως για το δούνε όλοι και ν’ αρχίσουν να σκέφτονται “αφού παραιτούνται και τα μέλη τους πάει πια, αυτοί ξόφλησαν” κι έτσι να κάνει όσο μεγαλύτερη ζημιά μπορεί στο ΕΠΑΜ και τη συμμαχία;

                        • Παντελής
                          Απάντηση
                          3 Ιουνίου 2023 4:02 ΜΜ

                          Πάρα πολύ σωστό σχόλιο.

                          • Διαμαντής
                            Απάντηση
                            3 Ιουνίου 2023 8:57 ΜΜ

                            Κι εγώ συμφωνώ με αυτά που γράφει ο κ. Παπουλίδης. Κατανοώ τον ΜΙΚΕ, αλλά όπως γράφει και ο κ. Ιωσήφ Λουκέρης πιο κάτω, τέτοιες ώρες το ΕΠΑΜ χρειάζεται στήριξη και όχι αντιπολίτευση. Κι ότι επίσης χρειάζεται αυτοκριτική από όλους μας για το αν και πόσο το στηρίξαμε στον δύσκολο αγώνα που έδωσε μαζί με τη Συμμαχία Ανατροπής.

                          • Γιάννης
                            Απάντηση
                            3 Ιουνίου 2023 9:59 ΠΜ

                            Αν και δεν το υπονοεί η ανακοίνωση, αλλά το σχολιάζει δεικτικά κάποιος, ελπίζω να συμμετάσχει ο Δημήτρης, ακόμη καλύτερα και ο Μαζαράκης, σε εκλόγιμη θέση στην Πλεύση ή στο ΜέΡΑ25. Στην επόμενη Βουλή χρειάζεται η φωνή του Δημήτρη.

                            • MIKE
                              Απάντηση
                              2 Ιουνίου 2023 4:45 ΜΜ

                              ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΦΥΓΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ-ΕΚΛΟΓΕΣ – ΑΦΗΝΟΝΤΑς ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΚΑΙ ΦΙΛΟΥΣ ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΑ ΑΦΩΝΟΥΣΠΑΡΑΙΤΟΥΜΑΙ ΑΠΟ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΠΑΜ – ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΜΟΥΠΙΣΤΕΥΑ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΗΓΕΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΜΑΧΟΜΕΝΗ – ΟΧΙ ΒΑΖΟΝΤΑς ΤΗΝ ΟΥΡΑ ΣΤΑ ΣΚΕΛΙΑΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΒΓΑΖΕΙΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕΑΛΛΑ ΝΑ ΛΕΣ ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ – ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣΞΑΝΑΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΤΕ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙ- ΛΑΘΟΣΗ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΠΕΙΡΙΑ – Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΑΜΝΗΣΙΑΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ – ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΤΕ ΣΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΔΡΩΜΕΝΑ ΤΗς ΧΩΡΑςΜΕ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΣΑΣ ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ

                              • HarHar
                                Απάντηση
                                4 Ιουνίου 2023 10:31 ΠΜ

                                Καταρχάς δεν εχεις το δικαιωμα να μιλάς για όλα τα μελη και φιλους. Το οτι εσυ εχεις μια αλφα αποψη, δεν σημαινει οτι την ασπαζομαστε ολοι. ΔΕΝ σε βάλαμε εκπρόσωπό μας. Δευτερον το ΕΠΑΜ δεν διαγράφει ποτέ σχεδόν. Αν εσυ κλονίστηκες τοσο πολύ, καλή καρδια και μακαρι να βρεις κινημα που σου ταιριαζει περισσοτερο. Τριτον οταν ζητας, υποτιθεται διαγραφή, δεν μπαινεις ως Μάϊκ ή Φισφιρίκος ή με οτι άλλο άβαταρ. Γράφεις με ονοματεπωνυμο (αν και δεν μας ενδιαφερει γιατι δεν κανουμε διαγραφες)…… Συνηθως συμμετεχεις σε μαχες που πιστεύεις οτι μπορεί να τις κερδίσεις,άσχετα αν τελικά δεν υλοποιείται κάτι τέτοιο. Οι δευτερες εκλογες θα ηταν οικονομική αιμορραγία χωρίς πιθανοτητα διαφορετικου αποτελεσματος σε τοσο συντομο χρονικό διάστημα. Οπότε ανασκουμπωνεσαι και ξαναμπαινεις σε επομενες μαχες. Δικαίωμά σου να μην το καταλαβαίνεις και δικό μας να σου ανταπαντάμε….Τέταρτον η αποφαση για μη συμμετοχή της ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ ηταν από κεινού. Ο Καζάκης ως εκπρόσωπός της απλά την ανακοίνωσε. Αν έσπαγε η ΣΥΜΜΑΧΙΑ και ολα τα υπολοιπα μελη της αποχωρούσαν, μπορεί από μόνο του το ΕΠΑΜ να ξαναπροσπαθούσε, αν συμφωνούσε η πλειοψηφία των μελών .Επειδή όμως η ΣΥΜΜΑΧΙΑ παραμένει παρά τις όποιες γκρίνιες και το ΕΠΑΜ ενδιαφερεται πιο πολύ για την συντήρηση και εκ των υστέρων αύξησή της, οταν θα υπαρχει καιρός για περαιτέρω ψάξιμο, οφείλει να σεβαστεί την από κεινού απόφαση………Αν δεν καταλαβαίνεις και δεν αντιλαμβανεσαι τίποτα από αυτά που σου λέμε, πορεύσου εν ειρήνη με μπογδανο, εμφιετζογλου και Θατσερίζουσα Κωνσταντοπουλου αδερφε & ίσως σε μια παραλληλη ζωή να σε δικαιώσουν….

                              • Γιάννης
                                Απάντηση
                                1 Ιουνίου 2023 11:14 ΜΜ

                                Πολύ μεγάλο λάθος η μη συμμετοχή στις εκλογές. Τα κόμματα υπάρχουν για να συμμετέχουν στις εκλογές, αλλιώς δεν έχουν λόγο ύπαρξης. Το 0,9% δεν ήταν μικρό ποσοστό για να απαξιώνεται. Μετά από αυτή την απόσυρση θα είναι δύσκολο να ξαναεπιτευχθεί. Αντιθέτως, αν συμμετείχε η Συμμαχία ή έστω μόνο το ΕΠΑΜ στις επόμενες εκλογές, θα μπορούσε να πιάσει περισσότερο, ακόμη και 1,5% και να εξασφαλίσει έστω χρηματοδότηση.Και τώρα τι; Αν γίνουν και τρίτες εκλογές πάλι δεν θα συμμετάσχει το ΕΠΑΜ; Και πότε σκοπεύει να ξανασυμμετάσχει; Ο Δημήτρης είχε πει πολλές φορές πως αυτές μπορεί να είναι οι τελευταίες εκλογές. Αυτό ήταν, τελειώσαμε; Όσον αφορά το κόστος, ας κατέβαζε το ΕΠΑΜ έναν υποψήφιο σε κάθε εκλογική περιφέρεια, δεν υποχρεούται να γεμίσει τα ψηφοδέλτια.Και λίγη δουλειά στους δρόμους βρε παιδιά, όχι μόνο διαδίκτυο. 270 υποψήφιοι και δεν συνάντησα έναν σε όλη την προεκλογική περίοδο, ένα φυλλάδιο στο δρόμο, ένα κιόσκι, τίποτα.Νομίζω ότι το ΕΠΑΜ υστερεί σε θέμα μάνατζμεντ. Κάποτε το είχε πει ο Δημήτρης σε μια εκπομπή, 10 ικανά άτομα χρειάζονται.

                                • Γιάννης Πέτσος
                                  Απάντηση
                                  1 Ιουνίου 2023 9:58 ΜΜ

                                  Το ΕΠΑΜ θα ετοιμάσει γενική πολιτική απεργία που θα ανατρέψει το δωσιλογικό καθεστώς. Τι να την κάνει την Βουλή ρε παιδιά?

                                  • ΔΓ
                                    Απάντηση
                                    1 Ιουνίου 2023 8:00 ΜΜ

                                    Πριν έγραψα ότι με απογοήτευσε αυτή η απόφαση. Αλλά άκουσα την νέα συνέντευξη με τον Πρόεδρο και σκέφτομαι ότι δικαιολογείται η στάση. Το εκλογικό αποτέλεσμα της Συμμαχίας ήταν συντρηπτικό για εμάς, και όντως δεν υπήρξε καλή ανταπόκριση, πόσο μάλλον όταν υπάρχει και τώρα κάποια μεγάλη/μικρή αστάθεια στην Συμμαχία. Ακόμη νιώθω απογοήτευση αλλά δεν με κάνει να αφήσω την Συμμαχία. Πόσο μάλλον όταν έγιναν προσπάθειες συμμαχίας με περισσότερα κόμματα και αυτά απέρριψαν την πρόταση παρόλη την διατήρηση αυτοτέλειας σε καλό βαθμό. Αλλά ακόμη ανησυχώ… Πως θα γίνουν κινητοποιήσεις εάν τα πράγματα χειροτερέψουν;

                                    • ΔΓ
                                      Απάντηση
                                      1 Ιουνίου 2023 8:47 ΜΜ

                                      Σημείωμα: Παρακαλώ εαν μπορείτε συντελέστε σε έρευνες περί νόθευσης αν γίνεται. Μπορεί να χάθηκε ποσοστό της Συμμαχίας, ή ακόμη και αν όχι μπορεί να υπήρξαν αλλαγές σημαντικές που θάφτηκαν με νόθευση. Μπορεί ο κ. Καζάκης δικαίως να εκφράζει το ότι υπήρχαν μικρές τροποποιήσεις αλλά το νέο ψηφιακό σύστημα καταμέτρησης πρέπει κάπως να ελεγχθεί, δεν είναι λογικό απλά η Singular να λέει “όχι, δεν σας αποκαλύπτουμε τίποτα”.

                                    • Κώστας Τσ
                                      Απάντηση
                                      1 Ιουνίου 2023 6:38 ΜΜ

                                      Απογοήτευση. Είχα εναποθέσει τις ελπίδες μου στο ΕΠΑΜ και τον κ. Καζάκη. Δικαίωμά σας, προφανώς, να μην κατέβετε, αλλά βρισκόμαστε σε μια πολύ κρίσιμη κατάσταση και η επόμενη τετραετία φαντάζει μαρτύριο.

                                      • MKON
                                        Απάντηση
                                        1 Ιουνίου 2023 5:46 ΜΜ

                                        ΔΙΑΒΑΣΑ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ-ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ Η ΜΗ ΚΑΘΟΔΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ-ΑΠΕΥΘΥΝΕΣΑΙ ΣΤΑ ΜΕΛΗ ΚΑΙ ΦΙΛΟΥΣ ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ-ΤΙ ΘΑ ΠΟΥΜΕ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΨΗΦΙΣΕ -ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΝΟ ΑΠΟΔΡΑΣΗΝΙΠΤΟΥΜΕ ΤΑς ΧΕΙΡΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ-ΟΧΙ ΚΥΡΙΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ Ο ΑΓΩΝΑς ΚΕΡΔΙΖΕΤΕ ΜΕ ΣΥΝΕΧΗ ΔΡΑΣΗ ΑΛΛΩς ΑΣΤΟ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΡΑΚΙΤΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΕΡΓΑ-ΠΟΛΛΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΕΠΑΜ ΜΟΝΟ ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΗΣ ΥΠΟΚΟΥΛΤΟΥΡΑς ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΠΕΙς ΓΙΑ ΔΡΑΣΗ ΤΙΠΟΤΑΑΠΟΦΑΣΗ ΑΝΤΙΦΑΤΙΚΗ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΤΟ ΒΑΖΕΙ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΣΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΜΑΧΕΣ

                                        • Κώστας Αρδίζογλου
                                          Απάντηση
                                          1 Ιουνίου 2023 5:31 ΜΜ

                                          Πραγματικά είναι βόμβα για μένα και μόλις τώρα το έμαθα. Αν τιμάται έστω και στο ελάχιστο αυτά που λέτε στην πρώτη ιστοσελίδα, πρέπει ή να ανακαλέσετε την απόφαση αυτή που ουσιαστικά είναι λιποταξία και εγκατάλειψη της Πατρίδας αυτές τις ύστατες ώρες ή να βγείτε και να πείτε πραγματικά τι γίνεται (έγινε) και οδηγηθήκατε σε αυτή την απόφαση. Θα μπορούσα να καταλάβω όλους τους λόγους, εκτός από αυτή τη διφορούμενη, αόριστη και σε ξύλινη γλώσσα ανακοίνωση που δε λέει τίποτα, δε σέβεται έστω και στο ελάχιστο τους ψηφοφόρους και υποστηρικτές και που δεν θα την έκανε ούτε η ΝΔ.

                                          • Παντελής
                                            Απάντηση
                                            1 Ιουνίου 2023 5:23 ΜΜ

                                            Περιμένουμε εκτενέστερη ενημέρωση. Πώς γίνεται 3 μέρες πριν να λέτε κατεβαίνουμε και τώρα αυτό; Είναι απόφαση του ΕΠΑΜ ή της Συμμαχίας; Προσωπικά θα ήθελα να κατέβει το ΕΠΑΜ ακόμα και μόνο του (αν υποτεθεί ότι υπήρξαν διαφωνίες από τα άλλα κόμματα)

                                            • ΜΙΧΑΛΗΣ
                                              Απάντηση
                                              1 Ιουνίου 2023 5:05 ΜΜ

                                              Στην εποχή του τικ-τοκ, της πασαρέλας και των πληκτρολογούντων «αγωνιστών», ΚΑΛΑ έκανες αγαπητέ κ. Καζάκη και «ανέκρουσες πρύμναν»!Πρέπει όλοι να καταλάβουμε πως δεν έχει καμιά αξία να μπει το ΕΠΑΜ στη βουλή, χωρίς την αντίστοιχη λαϊκή υποστήριξη στο πεζοδρόμιο. Το πολιτικό αισθητήριο του κ. Καζάκη ήταν και είναι πάντα σωστό. Εξ άλλου κάτω από αυτές τις συνθήκες δεν πρόκειται να τον αφήσουν να μπει στη Βουλή.Το 3+(%) αυτόματα θα γίνει 2+.Ξέρουμε πως γίνονται αυτά και τότε θα μιλούσαμε για ήττα, απογοήτευση και διάλυση.Θέλουμε κυρίες και κύριοι να υπάρχει το ΕΠΑΜ; Αν ναι να σηκωθούμε από τους καναπέδες μας, να γραφτούμε στο κόμμα και να οργανωθούμε στις γειτονιές, κυρίως οι νεολαίοι!Δεν υπάρχουν ούτε Μεσσίες ούτε Σωτήρες . Ο λαός σώζει το λαό.Μπράβο κ. Καζάκη για την επιλογή σου! Όλοι αυτοί, που σπεύδουν άτακτα να μπουν όπως-όπως στη Βουλή κάτω από τον μανδύα των «ισχυρών μικρών», θα χλευασθούν και θα αλληλοφαγωθούν από το ίδιο το σύστημα γιατί δεν έχουν βάση στήριξης! Από ποτάμια και από ελιές και άλλους περαστικούς χορτάσαμε!Το ΕΠΑΜ δεν είναι , ούτε και πρέπει να είναι περαστικό κόμμα αλλά μέτωπο διαρκούς αγώνα.ΥΓ. Για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολλή!!!

                                              • Βασίλης Μπίτσιος
                                                Απάντηση
                                                1 Ιουνίου 2023 5:02 ΜΜ

                                                Βλέπω πολλά σχόλια διαμαρτυρίας για την απόφαση της μη συμμετοχής της Συμμαχίας στις εκλογές της 25ης Ιουνίου. Δεν διαφωνώ με τα επιχειρήματα και τους λόγους που προβάλλουν πολλοί φίλοι στα σχόλια τους, θεωρώ σωστό το σκεπτικό τους και κατανοώ την απογοήτευση πολλών, θα συμφωνήσω εντούτοις με τον κ. Ιωσήφ Λουκέρη, πιο κάτω, που αναρωτιέται πόσοι και πόσο στηρίξαμε τον δύσκολο αγώνα που έδωσε το ΕΠΑΜ και η Συμμαχία Ανατροπής, και πόσο στηρίξαμε τον πεισματικό αγώνα που δίνει το ΕΠΑΜ εδώ και 13 χρόνια;

                                                Αναρωτιέμαι επίσης αν σκεφτήκαμε τις δεκάδες χιλιάδες ευρώ που απαιτούνται για να κατέβουν η Συμμαχία και το ΕΠΑΜ σε μια δεύτερη εκλογική αναμέτρηση, τα έξοδα δηλαδή των παραβόλων για τον κάθε υποψήφιο/υποψήφια και τα χιλιάδες ευρώ για τις εκτυπώσεις των ψηφοδελτίων, και μάλιστα αμέσως μετά την αιμορραγία των εκλογών της 21ης Μαΐου όπου πολλοί από τους υποψήφιους και τις υποψήφιες “ξεπαραδιάστηκαν” για να μπορέσουν να αντεπεξέλθουν, και πολλά από τα μέλη του ΕΠΑΜ και της συμμαχίας ξόδεψαν και το τελευταίο τους ευρώ χωρίς να σκεφτούν τον εαυτό τους. Τι θα πρέπει να κάνουν τώρα; Να δανειστούν από φίλους και γνωστούς για να μπορέσουν να επιβιώσουν σ’ αυτή τη δύσκολη εποχή, ή να δανειστούν για να τα προσφέρουν σε μια νέα εκλογική αναμέτρηση; Και αναφέρομαι μόνο στα στοιχειώδη έξοδα (παράβολα και εκτυπώσεις ψηφοδελτίων), δεν προχωράω ούτε στην αναγκαία εκτύπωση ενημερωτικών φυλλαδίων, ούτε καν στην αγορά των τόνων χαρτιού για τα ψηφοδέλτια εάν δεν κατορθώσει η συμμαχία να καλύψει υποψηφίους στο αναγκαίο ποσοστό της επικράτειας που απαιτεί ο νόμος για να έχει ένα κόμμα την ατέλεια χάρτου. Τα πράγματα είναι πολύ στριμωχτά και το γνωρίζουν καλά οι κρατούντες ότι το οικονομικό πρόβλημα θα οδηγήσει πολλά κόμματα, που όπως το ΕΠΑΜ στηρίζονται οικονομικά στα μέλη και τους φίλους τους και αρνούνται να χρηματοδοτηθούν από το επιχειρηματικό κεφάλαιο, στο να αδυνατούν εκ των πραγμάτων να συμμετάσχουν στις εκλογικές διαδικασίες με τους όρους που επιβάλλει το σύστημα.

                                                Σκέψεις κάνω βάζοντας αυτήν την παράμετρο, δεν εννοώ ότι σώνει και καλά επηρέασε κι αυτό το σκεπτικό την απόφαση. Αναρωτιέμαι ωστόσο με ποιο ψυχικό σθένος θα συνέχιζαν το ΕΠΑΜ και η Συμμαχία αν τα ποσοστά στις νέες εκλογές, θα ήταν ακόμη χαμηλότερα από τις προηγούμενες του Μαΐου; Διότι συνομιλώντας με πολύ κόσμο αυτές τις μέρες, διαπίστωσα με απογοήτευση ότι πολλοί που μου έλεγαν με αποφασιστικότητα στην προηγούμενη προεκλογική περίοδο του Μαΐου ότι θα ψηφίσουν Συμμαχία Ανατροπής, τώρα οι ίδιοι άνθρωποι μου λένε “να με συγχωρείς, με τη συμμαχία είμαι, αλλά τώρα θα ψηφίσω την Κωνσταντοπούλου ή τον Βαρουφάκη για να πάρουν το 3% και να μπουν στη βουλή”. Δηλαδή το σύνδρομο της “χαμένης ψήφου” έχει αρχίσει κιόλας να διακατέχει τον κόσμο αφού οι εκλογές γίνονται με ενισχυμένη αναλογική. Αν λοιπόν, για τους λόγους αυτούς, χάσει κάποιο επιπλέον ποσοστό της η Συμμαχία, φοβάμαι ότι η απογοήτευση σε όσους τη στηρίζουν θα γίνει ακόμη μεγαλύτερη.

                                                Για όλους αυτούς τους λόγους εγώ κρίνω ότι η απόφαση της μη συμμετοχής στην παρούσα συγκυρία είναι σωστή. Τι νόημα θα έχει να δώσεις μια μάχη με τους δυσμενέστερους όρους, κινδυνεύοντας να αποδυναμωθείς ακόμη περισσότερο από την δύναμη του εχθρού; Πιστεύω ότι θα πρέπει να φροντίσεις να δημιουργήσεις τους όρους εκείνους για να δώσεις την επόμενη μάχη από όσο το δυνατόν θέση ισχύος. Και μην ξεχνάμε ότι οι μάχες δεν είναι μόνον εκλογικές. Τις μάχες πρέπει να τις δίνεις μέσα στην κοινωνία. Οι εκλογές μπορεί να είναι μερικές φορές το επιστέγασμα, αλλά δεν είναι το άπαν. Όταν όλο το υπόλοιπο διάστημα δουλεύεις σταθερά μέσα στην κοινωνία, τότε μόνο δικαιώνεσαι και στο αποτέλεσμα των εκλογών. Αλλά για να συμβεί αυτό, θα πρέπει όλοι εμείς που διαμαρτυρόμαστε τώρα με απογοήτευση επειδή πιστεύουμε ακράδαντα στις θέσεις του ΕΠΑΜ και της Συμμαχίας, να δούμε με ποιον τρόπο θα συμμετάσχουμε ενεργά, από τώρα και στο εξής, στις δράσεις της Συμμαχίας και του ΕΠΑΜ. Για να μπορούμε να έχουμε το αποτέλεσμα που θέλουμε και που θα μας δικαιώσει.

                                                • Ανδρέας
                                                  Απάντηση
                                                  1 Ιουνίου 2023 4:45 ΜΜ

                                                  Η απόφαση για μένα ήταν σόκ!Το σύστημα είναι πανίσχυρο και τα υπόλοιπα… πατριωτικά κόμματα και συνδυασμοί, αμφιλεγόμενα.Δεν υπάρχει άλλος του οποίου η γλώσσα τσακίζει κόκκαλα.

                                                  • Ιωαννης
                                                    Απάντηση
                                                    1 Ιουνίου 2023 2:56 ΜΜ

                                                    Κ.Καζακη απευθύνομαι σε εσένα προσωπικά γιατί είσαι και ο βασικός λόγος που σας ψήφιζα πάντα.Ειλικρινά δεν ξέρω τι συνέβη και φτάσατε σε αυτή την απόφαση.Είμαι κάθετα αντίθετος και θα ήθελα να το ξανασκεφτειται και να κατεβειτε έστω και με κάποιο άλλο σχήμα άσχετα με το ποσοστό που θα πάρετε.

                                                    • Νικόλαος
                                                      Απάντηση
                                                      1 Ιουνίου 2023 2:51 ΜΜ

                                                      Εμενα στα παπ@ρια μου βεβαια, θα σταματησει κι ο κουμπαρος μου να με πρηζει με το…ήθος σας. Γιατι δεν μας λετε ευθεως οτι τελικα αυτο ειναι το πρωτο βημα για την συμμετοχη των περισσοτερων από εσας, κατα μονας, σε αλλον εκλογικο συνδυασμό;! Τι εγινε, σας απαλλοτρίωσε η… Πλευση ελευθεριας;;; Πολυ…αριστερα το κόψατε το τιμονι και μπαταρε το…παπορι…😂😂😂

                                                      • Στράτος
                                                        Απάντηση
                                                        1 Ιουνίου 2023 2:26 ΜΜ

                                                        Ενημέρωσα την οικογένειά μου για τις εξελίξεις, και πραγματικά έγιναν έξαλοι.Στιρίξαμε τη συμμαχία στις εκλογές του Μαΐου και θα το την ξανά στηρίζαμε.Η συνεχής δράση και ενημέρωση της συμμαχίας ήταν σανίδα σωτηρίας για πολλούς απο εμάς, που δεν αντέχαμε άλλο να μας εξαπατούν, αισθανθήκαμεότι επιτέλους βρήκαμε τρόπο να εκφραστούμε και να σκεφτούμε πολιτικά, μακρυά απο κομματικά μαντριά ιδεοληψίες και αυταπάτες .Λυπούμαστε, και αισθάνομαστε απόγνωσή η μη συμμετοχή της συμμαχίας ανατροπήςστις ερχόμενες εκλογές μας οδηγεί σε αδιέξοδα.

                                                        • τασος κατσωρης
                                                          Απάντηση
                                                          1 Ιουνίου 2023 1:53 ΜΜ

                                                          λυπαμαι παρα πολυ για την αποφαση σας,δεν ξερω γιατι απλα παραιτηθηκατε και αφησατε και τους ψηφοφορους σας εκετεθειμενους.δεν σας ψηφισα τον Μαιο αλλα ημουν ετοιμος να το κανω τωρα.εαν συνεχισετε στην αποφαση σας αυτη ειναι αποφαση δειλιας.δεν σας ειχα για καποιον τετοιον.δυστυχως με απαογοητευσατε.

                                                          • ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
                                                            Απάντηση
                                                            1 Ιουνίου 2023 12:52 ΜΜ

                                                            Προσωπική μου γνώμη είναι ότι στις εκλογές έγινε τεράστια νοθεία κυρίως γιατί φαίνεται ότι έχουν ψηφίσει περίπου 1.500.000 ψηφοφόροι περισσότεροι από την πραγματικότητα οι ψήφοι των οποίων χρεώθηκαν στο πρώτο κόμμα (πραγματικό ποσοστό ΝΔ 18-22%). Η λογική λέει ότι το πραγματικό ποσοστό της Συμμαχίας είναι κατ΄ ελάχιστον 2,5%.Για να αποδειχθεί η νοθεία απαιτείται ένας ικανός αριθμός εκλογικών αντιπροσώπων πάνω από 5.000 για να γνωρίζουμε τα ακριβή αποτελέσματα τουλάχιστον του 20% των εκλογικών κέντρων. Αν δεν οργανωθεί αυτή η κινητοποίηση πάντα οι εκλογές θα είναι νοσηρά κίβδηλες και πάντα θα εξαπατάται ο λαός.Συνεπώς αν νομίζετε ότι δεν μπορείτε να συντονίσετε μια τέτοια κινητοποίηση τότε δεν έχει νόημα η συμμετοχή σας όχι μόνο σε αυτές τις εκλογές αλλά και σε όσες άλλες ακολουθήσουν, ΑΦΟΎ ΔΙΑΜΕΣΟΥ ΕΚΛΟΓΩΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.Οπότε πρωτεύων μέλημα είναι η οργάνωση ενός σώματος αντιπροσώπων διασφάλισης της αξιοπιστίας του αποτελέσματος. Αν αυτο μπορεί να επιτευχθεί τότε η μη συμμετοχή σας ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΛΑΘΟΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΑΠ ΟΤΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ.υπ/ση: ΕΊχα στείλει email πρόθεσης συμμετοχής ως εκλογικός αντιπρόσωπος (δεν γνώριζα για την αίτηση που υπήρχε στο site), αλλά ουδέποτε με ειδοποιήσατε.

                                                            • mike
                                                              Απάντηση
                                                              1 Ιουνίου 2023 12:17 ΜΜ

                                                              ΕΣΤΕΙΛΑ ΜΝΜ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΕ ΓΙΑΤΙ;

                                                              • Διαχειριστής Σελίδας Ε.ΠΑ.Μ.
                                                                Απάντηση
                                                                1 Ιουνίου 2023 3:29 ΜΜ

                                                                Το σχόλιο σας δημοσιεύθηκε, όπως θα έχετε διαπιστώσει ήδη, με κάποια μικρή αργοπορία στην εμφάνισή του.
                                                                Ο λόγος οφείλεται στις τεχνικές ρυθμίσεις της ιστοσελίδας που εφαρμόζει χρονοκαθυστέρηση στην εμφάνιση των σχολίων για να ελέγξει τις περιπτώσεις spam, προώθηση προϊόντων, προβολή ακατάλληλου περιεχομένου κλπ.
                                                                Θα φροντίσει η τεχνική διαχείριση της ιστοσελίδας να μειωθεί στο ελάχιστο αυτή η χρονοκαθυστέρηση.

                                                              • ΜΙΧΑΛΗΣ
                                                                Απάντηση
                                                                1 Ιουνίου 2023 11:57 ΠΜ

                                                                ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΟΒΑΡΟΣ ΑΝΑΒΡΑΣΜΟΣ ΜΕΛΩΝ ΚΑΙ ΦΙΛΩΝ ΕΠΑΜ-ΣΥΜΜΑΧΙΑΣΚΑΝΑΜΕ ΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΒΗΜΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΑΠΟΦΑΣΗ Η ΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΔΙΝΟΥΜΕ ΣΥΓΧΩΡΟΧΑΡΤΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ – ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑΗ ΚΑΛΠΗ ΕΙΝΑΙ ΚΕΝΗ στις 25/6-ΔΕΝ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΤΟ ΑΓΩΝΑ ΑΚΕΦΑΛΟΕΞΗΓΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΑΛΗΘΙΝΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ Της ΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣΔΥΣΤΥΧΩΣ Ο ΠΥΡΗΝΑΣ ΦΙΛΩΝ-ΜΕΛΩΝ ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ ΘΑ ΔΙΑΛΥΘΕΙΣτους ΑΓΩΝΕΣ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΠΟΤΕ

                                                                • Βασιλική
                                                                  Απάντηση
                                                                  1 Ιουνίου 2023 11:34 ΠΜ

                                                                  Συγχαρητήρια για τη δύσκολη απόφαση που πήρατε. Για ακόμη μια φορά έμπρακτα δείχνετε το ήθος της παράταξης. Όπως σωστά λέτε αντιπολίτευση γίνεται και μέσα στην κοινωνία, όχι μόνο στη Βουλή. Συνεχίστε δυναμικά τον αγώνα για την απελευθέρωση της πατρίδας και την απελευθέρωση του νου από σκοταδισμους. Οι ομιλίες και η δομή σκέψης του κυρίου Καζάκη αποτελούν εδώ και χρόνια έναν φάρο αλήθειας.

                                                                  • ΤΣΟΥΣΤΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
                                                                    Απάντηση
                                                                    1 Ιουνίου 2023 10:58 ΠΜ

                                                                    Σέβομαι την αποψή σας… Πρέπει όμως να γίνει μια αναδιοργάνωση με ανθρώπους κοινής αποδοχής, που δεν τους παρουσιάζουν τα ΜΜΕ αλλά έχουν σημαντική παρουσία και άποψη στον Κυβερνοχώρο…Και προ παντός ενημέρωση στον κόσμο….

                                                                    • ΔΓ
                                                                      Απάντηση
                                                                      1 Ιουνίου 2023 10:44 ΠΜ

                                                                      Τέτοια ανακοίνωση ΔΕΝ την περίμενα με τίποτα. Κανείς δεν είπε να γίνετε απολογητές προσωπικής αντζέντας ή πολιτικής ιδεοληψίας του οποιουδήποτε, ή να βάλετε πλάτες, αλλά τι απέγινε με το “τους τελειώνουμε ή μας τελειώνουν”;;; Τι απέγινε με το “αν δεν πάμε τώρα πότε περιμένουμε”; Δηλαδή πως ακριβώς θα προχωρήσει το ΕΠΑΜ; Μπορείτε επίσης να πείτε στον κόσμο πως να αντιμετωπίσει αυτές τις εκλογές; Κάποια άποψη; Διότι λέτε ότι δεν πρέπει να γίνετε αποχή αλλά δεν με έπεισαν άλλα κόμματα/συνδυασμοί τόσο όσο η Συμμαχία Ανατροπής. Και εγώ έχω απογοητευθεί…. μπορεί να μην ήταν πολύ πιθανό ένα 3%+ αλλά μετά από τόσους πολλούς λόγους περί μάχης στις εκλογές με κάνει καχύποπτο αυτή η ανακοίνωση. Θα υπάρξει κάποια άλλη δήλωση σχετικά με αυτή την κατάσταση;Συμφωνώ ότι μπορούν να γίνουν μαζικές κινητοποιήσεις αλλά εάν συνεχίζεται αυτή η ιστορία η Συμμαχία Ανατροπής δεν θα αναγνωριστεί ποτέ από ένα αρκετά μεγάλο κομμάτι.

                                                                      • Θεόδωρος Χριστοφής
                                                                        Απάντηση
                                                                        1 Ιουνίου 2023 10:38 ΠΜ

                                                                        Τίμια απόφαση. Το παιχνίδι φαίνεται να είναι απόλυτα στημένο με όλες τις επιλογές ναρκοθετημένες από το καθεστώς.

                                                                        • Νικολαος
                                                                          Απάντηση
                                                                          1 Ιουνίου 2023 2:53 ΜΜ

                                                                          Περιμενε λιγακι, μη βιαζεσαι. Μεινε συντονισμενος για να δεις που θα ξεφυτρωσουν τα φυντανια μας, σε ποιον συνδυασμο δλδ. Ολα τα περιμενα αλλα το γινετε συνιστωσες των παραφυαδων του… Τσιριζα… Ποτέ.

                                                                          • Θεόδωρος Χριστοφής
                                                                            Απάντηση
                                                                            1 Ιουνίου 2023 3:34 ΜΜ

                                                                            Αν γίνει κάτι τέτοιο, εγώ δεν το θεωρώ κακό. Μην ξεχνάς ότι οι εκλογές έχουν ένα κόστος, κάνα διακοσοχίλιαρο συνολικά για το κόμμα. Δεν θα ήταν και πολύ έξυπνο τη στιγμή που τα κουκιά είναι ήδη μετρημένα μια φορά να σκάσουν το παραδάκι και τελικά το μόνο αποτέλεσμα να είναι το να κατέβει ο πήχης της αυτοδυναμίας του Μητσοτάκη. Εγώ πάντως δεν πρόκειται να ψηφίσω κάτι στις δεύτερες αφού δεν κατεβαίνει η συμμαχία.

                                                                        • Κύριλλος Κουρτίδης
                                                                          Απάντηση
                                                                          1 Ιουνίου 2023 10:32 ΠΜ

                                                                          Πολύ άσχημη εξέλιξη για τους ψηφοφόρους του ΕΠΑΜ. Είναι κατανοητή η πνευματική και ψυχική κούραση και απογοήτευση, Δυστυχώς δεν θα υπάρξει επιλογή για τους επαμίτες στις επόμενες εκλογές. Εύχομαι δύναμη για τη συνέχεια. Αναμένουμε να ακούσουμε τις αιτιάσεις από τον πρόεδρο.

                                                                          • Σπύρος Κροκίδης
                                                                            Απάντηση
                                                                            1 Ιουνίου 2023 8:43 ΠΜ

                                                                            Καλημέρα σας. Λυπάμαι πολύ γι αυτή την εξέλιξη. Αν και δεν γνωρίζω τους λόγους αυτής της απόφασης, θα αναγκαστώ να πω ότι η συμμαχία ανατροπής είναι κατώτερη των περιστάσεων. Την ώρα που η χώρα βρίσκεται στο χείλος της καταστροφής, εσείς αποφασίσατε να πάτε για ύπνο. Ντρέπομαι…

                                                                            • Ιωσήφ Β. Λουκέρης
                                                                              Απάντηση
                                                                              1 Ιουνίου 2023 10:46 ΠΜ

                                                                              Κύριε Κροκίδη,Τέτοιες ώρες το ΕΠΑΜ χρειάζεται στήριξη και όχι αντιπολίτευση, επίσης χρειάζεται αυτοκριτικήαπό όλους μας, για το αν και πόσο στηρίξαμε τον καλόν και δύσκολο αγώνα που έδωσε το ΕΠΑΜ και η Συμμαχία Ανατροπής, τον πεισματικό αγώνα που δίνει το ΕΠΑΜ 13 χρόνια τώρα οπότε αν κάποιος θεωρεί ότι πρέπει να ντρέπεται, ας ντρέπεται για τον εαυτό του. Εγώ αυτό κάνω!Απευθυνόμενο σε όλους υστερόγραφο: Έχω βαρεθεί να βλέπω στις ανακοινώσεις του ΕΠΑΜ το πρώτο ή από τα πρώτα σχόλια να είναι αρνητικά!

                                                                              • Γιάννης
                                                                                Απάντηση
                                                                                1 Ιουνίου 2023 10:51 ΠΜ

                                                                                Μεγάλο και εγκληματικό λάθος!Αυτη η απόφαση σημαίνει ότι για 4 χρόνια θα κάνει ότι θέλει ο κούλης . Τέσσερα χρόνια που η χώρα θα πάθει τεράστιες καταστροφές. Ολοι ξέρουμε τι ετοιμάζει η νδ . ΚΑι προφανώς οι Βελόπουλοι , ΝΑσιοι κλπ δεν μπορούν και ούτε θέλουν να τους αντιμετωπίσουν.Δεν περιμένουμε ακόμα και να μπείτε στο κοινοβούλιο να επιτύχετε να μην ψηφίζει η νδ αυτά που θέλει αλλά αίναι το εφαλτήριο ώστε να μπορέσετε να ξεκινήσετε τον αγώνα που θα σας αναδείξει. Ταυτόχρονα οι αγώνες ενάντια σε ότι έρχεται γίνονται πολύ πιο εύκολοι.Η μη συμμετοχή σημαίνει 4 χρόνια πίσω.Βέβαιως και θα μπορούσατε να επιτύχετε ακόμα και να μπείτε στην βουλή αρκεί να μην επαναλάβετε τραγικά λάθη.Νο1 λάθος , δεν κάνατε απολύτως τίποτα ώστε να ελέγξετε την τεράστια νοθεία. αν δεν το κάνετε τώρα στις επόμενες εκλογές πιθανότατα να μην υπάρχει η δυνατότητα. Το ότι στις προηγούμενες εκλογές ενω είσατσν 2 κόμματα του 0,9 και 0,6% και πήρατε 0,6% και σε αυτές που πήρατε 0,9 τα λέει όλα . Πάντα με νοθεία σας έχουν κάτω απο 1%. Αν δεν την αντιμετωπίσετε , κάτι πολύ εύκολο, τότε ούτε σε 100 χρόνια.Νο2 λάθος, Ο τρόπος που κινείστε προεκλογικό και γενικά είναι λάθος. Πρέπει να αλλάξει.Ελπίζω να αλλάξετε γνώμη έχετε ακόμα 25 μέρες και αν πάμε και σε αλλες εκλογές ακόμα περισσότερες. Αν πάμε και σε αλλες εκλογές τότε αν ξεπεράσετε το 2% (που δεδομένα το ξεπερνάτε) τότε στις επόμενες έχετε δυναμική να μπείτε. Αλλα ακόμα και σε αυτές αν κινηθείτε σωστά μπαίνετε.Η απογοήτευση είναι κακός σύμβουλος. Με την ελπίδα να αλλάξετε γνώμη.

                                                                                • HarHar
                                                                                  Απάντηση
                                                                                  1 Ιουνίου 2023 1:51 ΜΜ

                                                                                  Κύριε Κροκίδη, μην προτρέχετε. Στις 28/5 είχε αποφασιστεί να συμμετέχουμε και χτες στις 31/5 βγήκε άλλη ανακοίνωση .Κάτι θα έγινε για να μην προχώρησε το πράγμα. Περιμένετε να μάθετε όπως περιμένουμε και οι υπόλοιποι !!

                                                                                Αφήστε ένα σχόλιο