Γίνε Μέλος
Ανάλαβε Δράση
Ενίσχυσέ Μας
Ανακοινώσεις
Εκδηλώσεις
Αρθρογραφία
Επικοινωνία
Menu Icon
Layout Image

Θετική απάντηση του ΕΠΑΜ στην πρόταση συνεργασίας του Γ. Τράγκα

4 Μαρτίου 2021 1:00 ΜΜ

Απόφαση του Εθνικού Συντονιστικού Συμβουλίου του ΕΠΑΜ

Το Εθνικό Συντονιστικό Συμβούλιο του ΕΠΑΜ κατά τη συνεδρίασή του στις 28 Φεβρουαρίου, απάντησε κατ’ αρχήν θετικά στην πρόταση συνεργασίας του Γ. Τράγκα και του υπό ίδρυση κόμματός του “Κίνημα Ελεύθεροι Άνθρωποι” στα πλαίσια της ευρύτερης δυνατής συσπείρωσης και συνεργασίας δυνάμεων, συλλογικοτήτων και προσώπων με πατριωτικό και δημοκρατικό πρόσημο.

Το Εθνικό Συντονιστικό Συμβούλιο επαναβεβαίωσε τις βασικές πολιτικές προϋποθέσεις με βάση τις οποίες το ΕΠΑΜ επιδιώκει συμμαχίες και συνεργασίες με άλλα κόμματα και φορείς.

Για το ΕΠΑΜ οι συνεργασίες οφείλουν να θεμελιώνονται στις παρακάτω βασικές προϋποθέσεις:

1. Η συνεργασία πρέπει να υπηρετεί τη μεγαλύτερη δυνατή συσπείρωση του λαού στην κατεύθυνση ανατροπής του καθεστώτος εσωτερικής και εξωτερικής κατοχής της πατρίδας μας, υπερβαίνοντας τους ιδεολογικούς διαχωρισμούς δεξιάς και αριστεράς. Μια αληθινή συνεργασία δεν μπορεί να θεμελιώνεται σε πιστοποιητικά κοινωνικών φρονημάτων. Αντίθετα, οφείλει να υπηρετεί την ενότητα του λαού μας στον αγώνα του να ανακτήσει την ελευθερία και τα δικαιώματά του, την ανεξαρτησία και την κυριαρχία του, να αποκαταστήσει και να θωρακίσει το δημοκρατικό πολίτευμα ώστε να γίνει ο ίδιος αφέντης στον τόπο του.

2. Η συνεργασία οφείλει να είναι ανοιχτή σε όλες τις δημοκρατικές και πατριωτικές δυνάμεις, χωρίς αποκλεισμούς ιδεολογίας, ή κομματικής ταυτότητας. Αρκεί να αποδέχονται την κεντρική στόχευση, δηλαδή την διεκδίκηση της εθνικής ανεξαρτησίας, της λαϊκής κυριαρχίας και της κοινωνικής δικαιοσύνης εναντίον του σημερινού ολοκληρωτικού καθεστώτος.

3. Στη συνεργασία συμμετέχουν όλοι διατηρώντας την πολιτική και την οργανωτική τους αυτοτέλεια, με όλη την ελευθερία που αυτό συνεπάγεται στη δημόσια ζύμωση θέσεων και απόψεων κάθε συνεργαζόμενου, ακόμη κι εκεί όπου υπάρχουν διαφωνίες, πέρα από τα αιτήματα της κοινής κεντρικής πολιτικής συμφωνίας.

4. Καμιά συνεργασία δεν μπορεί να υπάρξει με πρόσωπα και δυνάμεις που ψήφισαν ή υπηρέτησαν από θέσεις ευθύνης τα μνημόνια και τους οποίους αφορά άμεσα η μήνυση επί εσχάτη που έχει καταθέσει το ΕΠΑΜ.

Το Εθνικό Συντονιστικό Συμβούλιο του ΕΠΑΜ επιβεβαίωσε ότι η συνεργασία με το υπό ίδρυση κόμμα του κ. Τράγκα πληροί καταρχήν τις άνωθεν βασικές πολιτικές προϋποθέσεις και δίνει εντολή τόσο στον Πρόεδρο, όσο και στην Πολιτική Γραμματεία να συνεχίσουν τις διεργασίες προκειμένου να διαμορφωθεί η ευρύτερη δυνατή συσπείρωση πατριωτικών και δημοκρατικών δυνάμεων. Πάντα τηρουμένων των βασικών προϋποθέσεων που αναφέραμε.

Το ΕΠΑΜ παραμένει αταλάντευτο στην επιδίωξή του για μια συσπείρωση ικανή να ενώσει την πλειοψηφία των πολιτών και να ανατρέψει το σημερινό κατοχικό και μονοκομματικό κοινοβούλιο στην κατεύθυνση της εθνικής και κοινωνικής αυτοδιάθεσης του λαού μας.

Στην προσπάθεια αυτή το ΕΠΑΜ δεν πρόκειται να κινηθεί από μόνο του, αλλά από κοινού και με αφετηρία τις συνεργασίες που έχει οικοδομήσει έως σήμερα, αλλά και στα πλαίσια της πρωτοβουλίας της 25ης Οκτωβρίου 2020 για τη δημιουργία μιας αληθινά πατριωτικής και δημοκρατικής Συμμαχίας.

Αθήνα, 3 Μαρτίου 2021
Το Εθνικό Συντονιστικό Συμβούλιο του ΕΠΑΜ

  • ΓΙΑΝΝΗΣ
    Απάντηση
    19 Μαρτίου 2021 5:44 ΜΜ

    καλησπερα γιαννης ψηφοφορος ΕΠΑΜ τελικα θα συνεργαστουμε με τον τραγκα γιατι πριν λιγες μερες ο προεδρος ειπε οτι ο τραγκας δεν παιζει με καθαρα χαρτια ουτε ποιες ειναι θεσεις δεν λεει υπερ Ε.Ε. η οχι?

    • Διαμαντής
      Απάντηση
      19 Μαρτίου 2021 6:10 ΜΜ

      Δεν θυμάμαι να είπε «πριν λίγες μέρες» ο Καζάκης αυτά που γράφεις. Ούτε οτι «δεν παίζει με καθαρά χαρτιά» ούτε έθεσε θέμα συνεργασίας ανάλογα με το αν είναι ο Τράγκας υπέρ της Ε.Ε. ή όχι. Πού τα άκουσες αυτά;

    • Κύριλλος Κουρτίδης
      Απάντηση
      8 Μαρτίου 2021 1:49 ΜΜ

      Αν και δεν πιστεύω ότι την ύστατη ώρα, την ώρα δηλαδή της υπέρβασης ή της κωλοτούμπας, ο Τράγκας θα επιλέξει την υπέρβαση (θα επιλέξει δαγκωτό την κωλοτούμπα ονομάζοντάς την τίμιο συμβιβασμό), θεωρώ μονόδρομο την αποδοχή της πρόσκλησης με τις προϋποθέσεις που επισυνάπτονται στην κατά αρχήν θετική απάντηση του ΕΠΑΜ. Αν γίνουν αποδεκτές οι τέσσερις προϋποθέσεις δεν βλέπω ποιον λόγο μπορεί να έχει το ΕΠΑΜ για να αρνηθεί. Μη ξεχνάμε ότι δεν θα κάνουμε δίκη προθέσεων. Οφείλουμε να θυμόμαστε βέβαια (όποιος ξεχνά είναι καταδικασμένος) την στάση του Τράγκα και το Γενάρη του 2015 και στο δημοψήφισμα και τον Ιούλη του 2019.
      Δεν ξεχνάμε, φυλαγόμαστε, αλλά δεν μπορούμε να αρνηθούμε σε κάτι που επιζητούμε εδώ και χρόνια. Επίσης δεν θα γλιτώσει κανέναν από την μήνυση του ΕΠΑΜ η συμμετοχή του σε οποιαδήποτε συμμαχία. Και θα πρέπει όλα τα μέλη του ΕΠΑΜ που θα μετέχουν σε συμμαχικά ψηφοδέλτια να επικαιροποιήσουν το συμβόλαιο που είχαν υπογράψει τις προηγούμενες εκλογές για να δώσουν την δυνατότητα στους φίλους του ΕΠΑΜ να τους ανακαλέσουν και να τους μηνύσουν σε περίπτωση κωλοτούμπας.

      Ευχαριστώ πολύ και Καλή λευτεριά
      Κύριλλος, Νέα Ζηλανδία

      • HAR HAR
        Απάντηση
        8 Μαρτίου 2021 2:54 ΜΜ

        Η τελευταία σας παράγραφος, τα λέει όλα Κύριε Κουρτίδη…….Μπράβο !!!!!

      • dimitris
        Απάντηση
        7 Μαρτίου 2021 1:28 ΠΜ

        Αισίως 42 Σχόλια, πολύ καλό αυτό. Μερικά από τα σχόλια εκφράζουν την αντίθεση στην συνεργασία με το υπό διαμόρφωση κομματικό σχήμα του Γιώργου Τράγκα. Εγώ λοιπόν που δεν καταλαβαίνω θέλω κάποιος από αυτούς που είναι αντίθετοι σε αυτή τη συνεργασία να μου απαντήσει και να μου πει με ποιους κατά την γνώμη του από όλο το πολιτικό φάσμα εντός και εκτός βουλής θα ήθελε να συνεργαστεί το ΕΠΑΜ. Το να πορευτεί μόνο του δεν το θεωρώ επιλογή.

        • HAR HAR
          Απάντηση
          8 Μαρτίου 2021 1:54 ΜΜ

          Δημήτρη κανείς δεν είπε να είναι μόνο του το ΕΠΑΜ ή να μην συνεργαστεί με κανέναν, ούτε παραπονέθηκε κανείς για τους μέχρι τώρα συμμάχους (ΔΗΚΚΙ – ΑΚΚΕΛ – ΑΚΕΠ – ΕΚΑΔ ή τις διάφορες Ομοσπονδίες -Συνδέσμους ή τις ανεξάρτητες προσωπικότητες τύπου Στάλιας-Συμβουλόπουλος κλπ.) . Η ένσταση ορισμένων μας, εστιάζεται σε 2 πυλώνες. Ο ένας είναι σε κάποια πρόσωπα που εμφανίζονται στο κόμμα Τράγκα (Νικολόπουλος του 3ου Μνημονίου + Καραχάλιος- Σύμβουλος Στρατηγικής Σαμαρά-Μεϊμαράκη 2010 ως 2015), που καλούμαστε να τους δεχτούμε στη Συμμαχία, εφόσον το ΕΠΑΜ αρχίζει να συμπορεύεται με τον Τράγκα , ενώ ο Νικολόπουλος ανήκει στο τάργκετ γκρουπ της Μήνυσης Επί Εσχάτη Προδοσία ,που χει κατατεθεί από το ΕΠΑΜ (Όταν το ΕΠΑΜ μπει στη Βουλή και επανενεργοποιήσει τη Μήνυση, δεν θα πρέπει να κυνηγήσει και τον Νικολόπουλο , που είναι το νούμερο 2 στο κόμμα Τράγκα άσχετα από το τι ελαφρυντικά θα χει ?? Πως θα μυνήσεις κάποιον με τον οποίο ετοιμάζεσαι να συνεργαστείς ???) . Και ο δεύτερος εστιάζεται στο ότι, αφού το ΕΠΑΜ & η Συμμαχία ,πήραν το ρίσκο να κάνουν μια αμφιλεγόμενη συμμαχία με τον Τράγκα , το πήραν για μας, χωρίς εμάς. Θα πρεπε να γίνει κάποιας μορφής Δημοψήφισμα, για να ερωτηθούν και οι φίλοι και όχι μόνο τα μέλη της Συμμαχίας. Γιατί αν π.χ. τα μέλη είναι 2000, είναι σαν να πήραν απόφαση για 30000-40000-50000 φίλους. Δεν έχουν τον χρόνο να γίνουν όλοι μέλη,ούτε είναι υποχρεωμένα, για να μπορούν να συμμετέχουν στις αποφάσεις, αν το ΕΠΑΜ είναι Δημοκρατικό & πιστεύει στα ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΑ…..Αν ο Τράγκας φέρει στο , υπό σύσταση κόμμα του και άλλους πρώην μνημονιακούς (π.χ. Αντώναρος ή Σπηλιωτόπουλος κλπ. ), θα πρέπει το ΕΠΑΜ ή να απορρίψει τελικά τη Συμμαχία με Τράγκα ή αν ακόμα το σκέφτεται, να κάνει ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ για να ερωτηθούμε όλοι μας, για ένα τέτοιο θέμα……Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο…..Εν Αναμονή λοιπόν των κινήσεων Τράγκα & Συμμαχίας !!!!

          • Βασίλης Μπίτσιος
            Απάντηση
            8 Μαρτίου 2021 3:23 ΜΜ

            Δεν έχεις άδικο για δημοψήφισμα που να απευθύνεται στους φίλους και όχι μόνο στα μέλη των σχημάτων της συμμαχίας. Έχει κρίσιμη σημασία να παίρνονται αποφάσεις λαμβάνοντας υπόψη τη γνώμη του κόσμου που διάκειται θετικά στις θέσεις σου, και φρονώ ότι θα πρέπει οπωσδήποτε να γίνει αυτό κατά την τελική απόφαση σύμπραξης ή όχι, στην περίπτωση καθόδου στις εκλογές κι αφού βεβαίως θα έχει επισημοποιηθεί το κόμμα Τράγκα. Μέχρι τότε όμως, προσωπικώς δεν έχω καμιά αντίρρηση να εμφανίζεται π.χ. ο Γ. Τράγκας σε κοινές εκδηλώσεις της συμμαχίας. Αν φέρει και ανθρώπους που υπόκεινται στη μήνυση του ΕΠΑΜ, θα είναι και μια ευκαιρία να ακουστεί για άλλη μια φορά, δημόσια και ενώπιών τους, η σταθερή θέση για εισαγγελική κλήτευση επί εσχάτη σε όσους ψήφισαν ή υπηρέτησαν από θέση ευθύνης τα μνημόνια. Το τι θα πουν οι ίδιοι στον κόσμο, είναι πρόβλημα δικό τους.

            Κατά τη γνώμη μου, δεν μπαίνει δίλημμα στο «Πως θα μυνήσεις κάποιον με τον οποίο ετοιμάζεσαι να συνεργαστείς;». Πρώτον γιατί δεν έχεις κάνει συνεργασία εσύ με αυτούς αλλά ένα από τα κόμματα της σύμπραξης, δεν έχεις επομένως καμία δέσμευση απέναντί τους και το τονίζεις εξ’ αρχής. Και δεύτερον γιατί αν προσκολλώνται σε μια σύμπραξη που δεν κρύβει τις προθέσεις της, είναι δικό τους θέμα. Ας περιμένουμε όμως να δούμε ποιους τελικά θα φέρει στην επισημοποίηση του κόμματός του, γιατί κάθε τι το αντιμετωπίζεις στην τελική του έκφραση. Αν εσύ είσαι σταθερός στις θέσεις σου και δεν αναλαμβάνεις δεσμεύσεις για κανέναν, τότε δεν υφίστανται διλήμματα.
            Επιπροσθέτως, συμφωνώ κι εγώ με την τελευταία παράγραφο του κ. Κύριλλου Κουρτίδη για την επικαιροποίηση του συμβολαίου ανάκλησης και μήνυσης σε περίπτωση κωλοτούμπας.

            • HAR HAR
              Απάντηση
              8 Μαρτίου 2021 3:57 ΜΜ

              Έτσι όπως το θέτεις, συμφωνώ και εγώ !! Μακάρι να ισχύσουν τα όσα λες & στη βάση που τα λες !! Από εκεί και πέρα, θα δούμε και τι άλλο θα φέρει ο Τράγκας μαζί του & ξαναμιλάμε ανάλογα τα νέα δεδομένα !!

        • Σπύρος
          Απάντηση
          7 Μαρτίου 2021 1:09 ΠΜ

          Ευρώ και μνημόνια πάνε πακέτο και δεν χωρίζουν.Οποιος αποδέχεται το ένα εξ ορισμού δέχεται και το άλλο και το αντίθετο, όποιος απορρίπτει το ένα απορρίπτει και το άλλο!Ένα λοιπόν κίνημα όπως το ΕΠΑΜ που έχει στόχο το εθνικό νόμισμα,υπό προϋποθέσεις βέβαια,γιατί δεν μπορεί να συμπράξει με τον αντιμνημονιακο Τράγκα.Εαν βέβαια είναι σίγουρο ότι και ο τελευταίος πιστεύει σ αυτά πού λέει! Και επιμένω στο τελευταίο γιατί από πισωγυρισματα και προδοσίες κάτι Τσιπραιοι και κάτι Καμενοι έχουν δώσει ρεσιτάλ στο πρόσφατο παρελθόν!Κι εδώ καταλαβαίνω κάποιους σχολιαστές που εκφράζουν τις επιφυλάξεις τους! Θέλει προσοχή και εγγυήσεις το εγχείρημα! Πιστεύω όμως ότι πρέπει να γίνει βήμα βήμα ώστε να δημιουργηθεί ένας ισχυρός πόλος ικανός να ανατρέψει το σάπιο κατεστημένο πού τα τελευταία κυρίως χρόνια ρημάζει και καταστρέφει στη κυριολεξία το τόπο!!!

          • Θοδωρής
            Απάντηση
            7 Μαρτίου 2021 1:00 ΠΜ

            Θα ήταν καλό να γνωρίζαμε τους άλλους φορείς της συμμαχίας που συμμετέχει το ΕΠΑΜ, έως και σήμερα. Μπορεί κάποιος να τους κατονομάσει;

            • Διαχειριστής Σελίδας Ε.ΠΑ.Μ.
              Απάντηση
              7 Μαρτίου 2021 5:17 ΜΜ

              Στη συγκρότηση πατριωτικής/δημοκρατικής συμμαχίας πολιτικών κομμάτων, η οποία συντονίζεται επί του παρόντος από την Προσωρινή Γραμματεία της Συμμαχίας, εκτός από το ΕΠΑΜ, συμμετέχουν μέχρι στιγμής το ΔΗΚΚΙ (Δημοκρατικό Κοινωνικό Κίνημα), το ΑΚΚΕΛ (Αγροτικό Κτηνοτροφικό Κόμμα Ελλάδας), το ΑΚΕΠ (Αυτοδύναμο Κίνημα Επαναστατικής Πολιτικής) και το ΕΚΑΔ (Ελληνικό Κίνημα Άμεσης Δημοκρατίας). Διάθεση σύμπραξης έχουν δείξει και άλλοι κομματικοί σχηματισμοί που βρίσκονται στη φάση των διερευνητικών επαφών.
              Συντονίζονται επίσης με τις αρχές και τα προτάγματα της Συμμαχίας κοινωνικοί φορείς όπως ο Σύλλογος Δανειοληπτών και Προστασίας Καταναλωτών Β.Ε., η Ανώτατη Συνομοσπονδία Πολυτέκνων Ελλάδος και η Εθνική Ομοσπονδία Ενώσεων Προστασίας Πολιτών – Καταναλωτών – Δανειοληπτών.

            • Stratus
              Απάντηση
              6 Μαρτίου 2021 10:05 ΠΜ

              Μπράβο στο ΕΠΑΜ για την συ-στράτευση με τον Θείο Φράγκα, γνωρίζουμε όλοι ποιος είναι, και δεν προέρχεται κανένας μας από παρθενογένεση.
              Δεν περισσεύει κανείς από την στιγμή που οι αρχές του είναι με τις θέσεις του ΕΠΑΜ
              Δεν πεινάει διαφορετικά ένας αριστερός ένας κεντρώως και ένας δεξιός
              Οι “επαναστάσεις” ξεκινούν πάντα από τους “χορτάτους”
              Εθνική ανεξαρτησία με Μνημόνια δεν υπάρχει
              Όλοι οι υπόλοιποι που διαφωνούν και δεν είναι παπαγαλάκια ξένων συμφερόντων, να τους πω ότι από κάπου πρέπει να αρχίσουμε κάποια στιγμή επιτέλους.
              Έχουν περάσει δέκα χρόνια και δεν υπάρχει ένας ενωμένος πατριωτικός χώρος, όλοι έχουν από ένα απόκομμα

              • Καραμηνάς Ελευθέριος
                Απάντηση
                6 Μαρτίου 2021 7:26 ΠΜ

                Μπορεί να είμαι αιθεροβαμων, μα θα επιθυμούσα να εβλεπα στα δικά μου χρόνια, την δημιουργία ενός νεου ΕΑΜ, που όμως αυτή τη φορά θα επιτυγχανε να επελευθερώσει, επιτέλους, την υποδουλη εξ ιδρυσεως Πατριδα μου.
                Σέβομαι την αγωνιστικότητα κάποιων να υπερασπισθούν την αντιθεσή τους στην απόφαση.
                Απλα όμως ρωτώ: πόσους θεωρείτε ότι πρεπει να αφορισουμε ωστε να επικρατήσει η “καθαρότητα” της δικής μας άποψης? Και πόσοι θα απομείνουν μετα το “ξεσκαρτάρισμα”?
                Αν είμαστε συνΕλληνες, πρεπει να αποκτησουμε καποτε-καποτε κουλτούρα ενώτητας και συννενόησης, ακόμα κι αν διαφωνούμε, με ακλόνητο όμως τον κοινό στόχο.
                Σκέφτητε κάτι: το ΕΠΑΜ και οι ταγοι του, πιστεύετε πως είναι το “ανηλικο” που θα βγει εξω στον “σκληρό” και “αγριο” κόσμο και θα το “διακορευσουν”. Αν ηταν να διαφθαρούν ή να καβαλικεψουν θα το είχαν κάνει ήδη. Οταν λοιπόν καποιος, δεν σου δίνει λαβες, εμπιστεψου τον… δεν ομιλω για «λευκη επιταγη», αλλά για απλή συγκαταβατική εμπιστοσύνη… ισως η στρατηγική του φερει τα προσδοκόμενα αποτελέσματα. Αν σε απογοητευσει κι αυτός, απλά δεν αξιζε της εμπιστοσυνης σου… Εεε και?? Ενας ή κάποιοι ακόμη, σε πραγματι μακρυ καταλογο δολοφόνων της ελπίδας.
                Το να μπούμε όλοι μαζι στη γυαλα (αλλιώς λεγεται περιχαράκωση) που οδηγεί? Μηπως σε περαιτερω συρρικνωση? Σε πόσο καιρο πιστευετε “με τον σταυρο στο χερι” θα κοινωνηθούν τα προταγματα του μετώπου σε πλατυτερες μαζες, του τελευταίου 0.5% του εκλογικού σώματος, ωστε να δημιουργηθεί η “κρισιμης μάζας” (κατ ελάχιστον 10%) που είναι απαιτητη για να συντελεστεί η πολυποθητη ανατροπη?
                Αντιλαμβάνεσθαι οτι το «τερας» είναι πολύ μεγαλο για να το ανατρέψεις με “σφοντονες και πετραδάκια”??
                Συμβουλή, αν μου επιτρέπετε: βαλτε στη πάντα το ΔΕΝΤΡΟ και ψάξτε το ΔΑΣΟΣ (προσοχη: δε λέω δειτε το δάσος, λέω ψάξτε, διατηρηστε τις αμφιβολίες σας αν δεν πειθεσθαι, αλλα απλωστε το μυαλό σας σε περισσοτερες παραμετρους).

                • Γιάννης Μαγκίρης
                  Απάντηση
                  5 Μαρτίου 2021 10:42 ΜΜ

                  Ο φίλος πιο κάτω λέει ότι δεν μπορεί να εξηγήσει την απόφαση αυτή και δηλώνει τέλος το Επαμ γι αυτόν. Εγώ πάλι, δεν θα μπορούσα με τίποτα να εξηγήσω αν το Επαμ αρνιόταν τη συνεργασία με το κόμμα του Τράγκα όπως και με οποιονδήποτε μπορεί να συμβάλλει για να δημιουργηθεί ένα μεγάλο λαϊκό μέτωπο. Μπορεί κάποιοι να έχουν τις άκρες τους ή το κομπόδεμά τους, εγώ όμως δεν έχω άλλα περιθώρια κι όσοι καταλαβαίνουν τη λαίλαπα που έρχεται, ξέρουν ότι τα περιθώρια επιβίωσης έχουν στερέψει για μεγάλο μέρος του κόσμου κι αν δεν ξεμπερδέψουμε με τα κοπρόσκυλα των κυβερνήσεων αυτών θα μας στειλουν στα θυμαράκια πριν της ώρας μας. Να μην το βαλουν κάτω οι επαμίτες, ένας θα φύγει, 45 θα έρθουν. Εγώ στέλνω τα στοιχεία μου για να κάνω εγγραφή.

                  • Νίκος Σταυρακάκης
                    Απάντηση
                    5 Μαρτίου 2021 8:47 ΜΜ

                    ΕΠΑΜ τέλος για μένα. Δεν μπορώ με κανέναν τρόπο να εξηγήσω την απόφαση αυτή. Καλή τύχη.

                    • Παντελής M.
                      Απάντηση
                      7 Μαρτίου 2021 11:12 ΜΜ

                      Κύριε Σταυρακάκη, διαβάσαμε τις απόψεις σας και στην ανακοίνωση της ΠΓ για την υπόθεση Κουφοντίνα. Προσωπικά, και με βάση ότι τέλος πάντων διαφαίνεται από εκείνα σας τα σχόλια, πολύ καλά κάνετε και απομακρύνεστε από το ΕΠΑΜ. Ξέρετε δεν αποτελούν μόνο οι Τράγκες πρόβλημα, αλλά και άλλων οι απόψεις. Όπως οι δικές σας.

                    • Αποστόλης Ζούλιας
                      Απάντηση
                      5 Μαρτίου 2021 3:28 ΜΜ

                      Συναγωνιστές ας το δούμε με ψυχραιμία, μην βιαζόμαστε να καταδικάσουμε μια προσπάθεια συμμαχίας πριν ακόμη ξεκινήσει!
                      Όπως ανέφερε και σε προηγούμενο σχόλιο ο συναγωνιστής Αναλυτής, το ΕΣΣ έδωσε εντολή για έγκριση της διερευνητικής για την συμμαχία, με ένα κίνημα υπό ίδρυση.
                      Εάν μπορούμε να κρατήσουμε τα θετικά στοιχεία από αυτή την συνεργασία θα φανεί σύντομα!
                      Ας ανοίξουμε τούς ορίζοντές μας και υπομονή!!!

                      • Στάθης Καραγιαννιδης
                        Απάντηση
                        5 Μαρτίου 2021 12:20 ΜΜ

                        Είθε στα 200 χρόνια από την επανάσταση του 21 , να καταφέρουμε εμείς οι νεοέλληνες να ολοκληρώσουμε το έργο των προγόνων μας .
                        ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑ ΤΩΡΑ.
                        ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΕΣ .
                        Παράκληση
                        Σταματήστε τη γκρίνια και τον αλληλοσπαραγμό.
                        Μετά από τόσα χρόνια ακόμα υπάρχουν άτομα να αμφισβητούν τον Ανθρωπο Δημήτρη Καζάκη ;

                        • Στέλλα Νιωτάκη-Μαρτίνου
                          Απάντηση
                          5 Μαρτίου 2021 12:07 ΜΜ

                          Απόλυτη εμπιστοσύνη στον κ.Καζάκη!!!

                          Εδώ δίναμε τόσα χρόνια λευκή επιταγή σε κάθε λογής άχρηστους, επιτήδειους, επαγγελματίες πολιτικάντηδες της συμφοράς, προδότες ολκής, ανίκανους, συμφεροντολόγους και δεν θα εμπιστευτούμε τώρα τον Δημήτρη μας; Τώρα που βρεθήκαμε στο χείλος της απόλυτης εθνικής, οικονομικής και κοινωνικής καταστροφής, εμφανίζονται απόψεις περί ιδεολογικών “εκπτώσεων” απο τύπους που δεν έχουν καν το θάρρος της υπογραφής τους ; Και τι προσπαθούν δηλαδή; Να διχάσουν τον κόσμο του ΕΠΑΜ, που είμαστε οι μόνοι που μείναμε σταθερά, ακλόνητοι στο πλάι του προέδρου μας;

                          Αναλογιστείτε,σας παρακαλώ, την κρισιμότητα των στιγμών και την απόλυτη τραγικότητα της κατάστασης που εχουμε περιέλθει όλοι, ως χώρα και ως λαός, και συνέλθετε, επιτέλους! Εχουμε μια μοναδική, ανεπανάληπτη ευκαιρία μ αυτήν την σύμπραξη. Έχουμε ανάγκη την αναμφισβήτητη αναγνωρισιμότητα του κ.Τράγκα, την καθημερινή του διείσδυση στην ελληνική οικογένεια και την μεγάλη ευκολία του να προσεγγίζει επικοινωνιακά τον μέσο Ελληνα, μέσω των εκπομπών του, που εχουν τεράστια απήχηση, γιατί λέει αυτά ακριβώς που χρειαζόμαστε εμείς αυτήν την στιγμή! Μη βάζουμε τρικλοποδιά στον εαυτό μας πιά. Εδώ ο κόσμος καίγεται…

                          Κύριε Καζάκη, Θερμά Συγχαρητήρια για την απόφασή σας!
                          Ως πολιτικός επιστήμων, επικοινωνιολόγος,όσα χρόνια συνομιλώ με τον κόσμο της Κέρκυρας, όπου διαμένω τα τελευταία χρόνια, προσπαθώντας να επικοινωνήσω τις απόλυτα ορθές απόψεις σας, οι 8 στους 10 (!) μου απαντούσαν: “πολύ καλά μου ακούγονται ,αλλά γιατί δεν βγαίνει στα μέσα να τα πεί (???) Κι όταν τους ρωτούσα ” δηλαδή εαν τον ακούγατε στα μέσα θα τον ψηφίζατε;”, η συντριπτική απάντηση ήταν “φυσικά”!!!!!! Ιδού η ευκαιρία, αγαπημένε Δημήτρη!

                          Καλή δύναμη σε όλους μας, βάλτε όλοι πλάτη, φίλοι συναγωνιστές,
                          διαδώστε παντού την ευρεία σύμπραξη,
                          ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΕΙ Η ΙΣΧΥΣ!
                          Καλή λευτεριά,
                          Στέλλα , Κέρκυρα

                          • Ιωσήφ Β. Λουκέρης
                            Απάντηση
                            5 Μαρτίου 2021 11:42 ΠΜ

                            Κεραυνός και δυστυχώς όχι εν αιθρία! Κάποτε το ΕΠΑΜ πρέπει να μάθει από τα πάθη του ότι οφείλει, με οποιοδήποτε πολιτικό κόστος, να αποφεύγει παντός είδους τηλεοπτική προβολή όποια προβιά και αν αυτή ενδύεται . Προσεγγίζοντας με συνεργασίες, πολιτικές ή on camera, τον βρώμικο χώρο της τηλεόρασης, πολύ φοβάμαι ότι το Μέτωπο θα πέσει στα μάγια της Κίρκης. Κινδυνεύει έτσι από το χειρότερο: να μπει στην Βουλή “χρεωμένο” με υποχρεώσεις έναντι αυτών που το προέβαλαν, αλωμένο από αντίθετες δυνάμεις και τελικά αλλοτριωμένο και άθυρμα στα χέρια του συστήματος. Ο μη γένοιτο!

                            • Καλογηρου Παναγιωτης
                              Απάντηση
                              5 Μαρτίου 2021 11:28 ΠΜ

                              για οσους δυσκολευονται να κατανοησουν την προσπαθεια μιας τετοιας συμμαχιας, θα πω οτι ο στοχος ειναι να πεσει η γεφυρα του Γοργοποταμου

                              • Stavroula
                                Απάντηση
                                5 Μαρτίου 2021 11:06 ΠΜ

                                Στις συμπράξεις λέμε ναι, στις μαζώξεις λέμε ναι! Όχι λέμε στους κάλους, όχι και στις φοβίες τους, όχι λέμε στα μόνας, όχι στους φοβικούς!

                                • Καραμηνάς Ελευθέριος
                                  Απάντηση
                                  5 Μαρτίου 2021 9:54 ΠΜ

                                  Προς «μιρλες» και πανηγυριζοντες: διαβαστε καλυτερα την ανακοίνωση του ΕΠΑΜ.
                                  Μιλάει για:
                                  1) καταρχην συμφωνία
                                  2) με υπο ιδρυση κομμα
                                  3) θετοντας βασικές προυποθέσεις.
                                  Εχουμε και λέμε:
                                  1) τιποτα δεν εξασφαλιζει ή βεβαιώνει την μελλοντική συνεργασία, αρα είναι ανακοινωση προθεσης, που κάλιστα μπορεί να ανατραπεί (ευκολάκι).
                                  2) δηλώνεται προθεση συνεργασίας με κόμμα στα «σκαριά»… (ας μορφωθεί πρώτα και μετά βλέπουμε)
                                  και 3) απόρριψη μνημονιακών απ το συνεργαζόμενο σχήμα, εκτός αν πουν «απεταξαμην» και αποδεχτούν την μήνυση επί εσχάτης προδοσίας που έχει καταθέσει το ΕΠΑΜ (μιλάμε για πόλυ ψηλό και δυσκολο εμπόδιο!)
                                  Αν λοιπόν δεν είναι προσχηματική η προθεση συνεργασίας (για να κατευνάσουμε κι αυτούς που ομιλούν για περιχαράκωση), αλλά ειλικρινής και ελπιδοφόρα (για κάποιους) ή προδοτική και κατακριτέα (για κάποιους άλλους), μένει να φανεί στο άμεσο μέλλον απ τις εξελίξεις.
                                  Το παρακάτω σχόλιο, διευκρινίζω ότι δεν αφορά κανενα συγκεκριμένα, ούτε είναι μομφή για κάποιον, αλλα αναφερεται σε όλους τους Ελληνες που απόζητούν-ονειρεύονται την απελευθερωση της Πατρίδας μας, με πρώτο εμένα.
                                  Πολλές φορες αναρωτιέμαι αν αυτή η σύσθεση ατόμων, που κατοικούν στη χερσόνησο του Αίμου και ειδικά στα εδαφικά όρια του συγχρονου Ελληνικού κράτους και τους καλούνε Ελληνες, αξίζει να κληρονομήσει τουτα τα Αγια Χώματα με την γιγάντια, για την παγκοσμιότητα, Ιστορία ή πρέπει να εκλείψουν και να τα κατοικήσουν αξιότεροι…
                                  Αναρωτιέμαι πόσοι εξ αυτών θα συμμετείχαν στο Επος του 1940 ή αν θα απείχαν σε ενδειξη διαμαρτυρίας, διοτι στον πόλεμο με τον Φασίστα-Ναζί κατακτητη, πάνε και πολιτικά «αλλόθρησκοι» ή διοτι είμαστε υπερμαχοι της “μη βίας”… Αναρωτιέμαι πόσοι εξ αυτών θα σκεφτονταν: μπορεί να μας κατέκτησαν και θα μας εξαφανίσουν όπου να ‘ναι, αλλά εμεις είμαστε ακέραιοι με αναπτυξιακές ιδέες και ακλόνητο ηθικό πλεονέκτημα!!!

                                  • HAR HAR
                                    Απάντηση
                                    5 Μαρτίου 2021 12:20 ΜΜ

                                    Ωραία λοιπόν .Αφού βλέπει η Π.Γ. τις αντιδράσεις και ότι κανείς δεν επιθυμεί , περιττώματα στην συμμαχία, ας λάβει υπόψιν της το αίτημα για ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ στο θέμα Τράγκα και να μην βιαστεί για αποφάσεις, Ούτε να βλέπω φανατισμένους τύπου Γιάννη Πιττά να μιλάνε με τελεσίγραφα ή κάτι Σταυρούλες να μιλάνε για “κάλους” ή “φοβικούς”, επειδή εκφράζουμε ορισμένοι έντονες αμφιβολίες,ακόμα για τις διερευνητικές (λέμε τώρα) επαφές με Τράγκα..

                                    • Γιάννης Μαγκίρης
                                      Απάντηση
                                      5 Μαρτίου 2021 4:44 ΜΜ

                                      Για ποιες αντιδράσεις μιλάς φίλε; Απ’ όσο μπορώ να καταλάβω από τις εξελίξεις, αυτό που βλέπει η ΠΓ είναι αποδοχή για την απόφαση του ΕΣΣ, αφενός από τις τοπικές του ΕΠΑΜ, αφετέρου από ένα μεγάλο εύρος της κοινωνίας. Ακόμη κι εδώ μέσα, εσύ μόνο βλέπω να αντιδράς κι ένας – δυο ακόμη. Θέλεις να γίνει δημοψήφισμα για εσάς; Κι αφού κόπτεσαι για δημοψήφισμα και μιλάς συνέχεια για τη συμμαχία, γιατί δεν το εισηγείσαι στη συμμαχία για να αποφασίσει να το προχωρήσει εκείνη; Αν βέβαια συμφωνήσουν τα άλλα κόμματα της συμμαχίας μαζί σου, γιατί χλωμό το κόβω μέχρι στιγμής. Το ΕΠΑΜ όμως για ποιο λόγο να το κάνει αφού τα μέλη του δεν βάζουν τέτοιο θέμα; Και για ποιο λόγο ειρωνεύεσαι άλλους σχολιαστές και τους αποκαλείς φανατισμένους; Γιατί να με συγχωρείς, αλλά ο μόνος που μιλάει με φανατισμό σ’ αυτό το νήμα, βλέπω να είσαι εσύ. Αμφιβολίες για το εγχείρημα δεν έχεις μόνο εσύ, έχουμε κι άλλοι. Αλλά όλα στην πράξη θα φανούν. Αν βάζουμε για κάθε τι τις αμφιβολίες μας μπροστά και μένουμε στην απραγία, τότε είναι σαν να ψάχνουμε για άλλοθι για να παραμένουμε πίσω από τις εξελίξεις χωρίς να κουνιέται φύλλο από πλευράς μας. Στην πράξη δοκιμάζονται όλα, μέσα στον κόσμο. Κι απ’ όσο βλέπω απ’ την απόφαση που διαβάζω, υπάρχουν όλα τα εχέγγυα για να αποχωρήσουν το ΕΠΑΜ και η συμμαχία από τη σύμπραξη αυτή αν ο Τράγκας δεν είναι συνεπής.

                                    • Ιωσήφ Β. Λουκέρης
                                      Απάντηση
                                      5 Μαρτίου 2021 1:59 ΜΜ

                                      Το “κατ’ αρχήν συμφωνία”, το “υπό ίδρυση κόμμα”, αλλά και oi “βασικές προϋποθέσεις”, δείτε πώς πετάγονται στην κάλαθο τω αχρήστων από τον τίτλο και την εισαγωγή του παρακάτω άρθρου και σκεφτείτε αν είναι τυχαίος ο τίτλος ή παραγγελία από τον υποψήφιο συνεργάτη. Δείτε επίσης πόση ζημιά μπορεί να κάνει η προβολή από συστημικά μέσα:
                                      https://www.reader.gr/news/politiki/354906/metagrafi-aerodromioy-gia-komma-tragka-eleytheros-anthropos-kai-o-dimitris

                                      • Βαγγέλης Στρόντζος
                                        Απάντηση
                                        5 Μαρτίου 2021 5:06 ΜΜ

                                        Περίμενες κάτι διαφορετικό κ. Λουκέρη από τα συστημικά μέσα; Είτε από δεξιά είτε από τη συστημική αριστερά, αυτό πάντα έκαναν τα μέσα αυτά απέναντι στο ΕΠΑΜ και τον Καζάκη. Ή θα χλεύαζαν ή θα κρατούσαν άκρα του τάφου σιωπή σαν να μην υπάρχουν ΕΠΑΜ και Καζάκης. Ειδικά όμως τώρα με το θέμα του Τράγκα θα κάνουν τα πάντα για να ρίξουν λάσπη. Τ’ είχες Γιάννη τ’ είχα πάντα. Αλίμονό μας όμως αν το κριτήριο μας για να προχωρήσουμε σε οποιαδήποτε ενέργεια, είναι το τι θα γράψει για μας ο αντίπαλος για να μας διαβάλει. Αυτοί τη δουλειά τους κι εμείς τη δουλειά μας.

                                        • Ιωσήφ Β. Λουκέρης
                                          Απάντηση
                                          5 Μαρτίου 2021 10:30 ΜΜ

                                          Μα ο Τράγκας δεν είναι παρά ένα “συστατικό” των συστημικών μέσων. Από τέτοιες τραγ(κ)ικές συνεργασίες το ΕΠΑΜ μόνο χαμένο μπορεί να βγει. Θα καταντήσει κι αυτό ηθικιστικό απολιτίκ κόμμα, που μόνο διαφορά προσώπων θα επικαλείται. Φοβάμαι ότι ξαναέρχονται για το ΕΠΑΜ οι “ημέρες Ρόσιου”. Απαιτείται κατά την ταπεινή μου γνώμη μεγάλη προσοχή. Η τηλεόραση σκοτώνει.

                                      • Καραμηνάς Ελευθέριος
                                        Απάντηση
                                        5 Μαρτίου 2021 6:16 ΜΜ

                                        Μπορεί να είμαι αιθεροβαμων, μα θα επιθυμούσα να εβλεπα στα δικά μου χρόνια, την δημιουργία ενός νεου ΕΑΜ, που όμως αυτό θα επιτυγχανε να επελευθερώσει, επιτέλους, την υποδουλη εξ ιδρυσεως Πατριδα μου.
                                        Σέβομαι την αγωνιστικότητα να υπερασπισθειτε την αντιθεσή σας. Απλα όμως ρωτώ: πόσους θεωρείται ότι πρεπει να αφορισουμε ωστε να επικρατήσει η καθαρότητα της δικής μας άποψης? Αν είμαστε συνΕλληνες, πρεπει να αποκτησουμε καποτε-καποτε κουλτούρα ενώτητας και συννενόησης, ακόμα κι αν διαφωνούμε, χωρις “ξεκατινιάσματα”.
                                        ΥΓ1: Προς HAR HAR: παράκληση να αναφερεσαι με το ονοματεπωνυμό σου, άλλως είναι σα να απευθύνομαι σε φάντασμα ή εν παση περιπτώση καποιον που κρυβεται.
                                        ΥΓ2: Προς Ιωσηφ Β. Λουκέρη: όντως ο τίτλος είναι “χοντροκομμένος” και η εισαγωγη του αρθρου διακρινεται από υποτιμητική διάθεση του επιμελητη του, κανοντας και αναδρομή στο ιστορικό του ΕΠΑΜ (που δείχνει με λιγα λόγια ότι δεν φοβιζει δα η δυναμική του, είναι πτωτικη) . Και? Μηπως δεν είναι αναμενόμενο? Περιμένει κανεις να δείξουν άμεσα τρομο? Η ανακοίνωση του ΕΠΑΜ πάντως είναι αυτούσια. Πότε άραγε ήταν η τελευταία φορα που είδες ανακοινωση του ΕΠΑΜ σε άλλο μέσο, εκτός των ίδιων? Ενας παραπάνω λόγος να συμμετάσχεις στη δημιουργία της “κρισιμης μάζας” που είναι απαιτητη για να συντελεστεί η πολυποθητη ανατροπη.

                                        • Ιωσήφ Β. Λουκέρης
                                          Απάντηση
                                          5 Μαρτίου 2021 10:34 ΜΜ

                                          Δείτε παρακαλώ την απάντησή μου στον κ. Στρόντζο

                                          • Καραμηνάς Ελευθέριος
                                            Απάντηση
                                            6 Μαρτίου 2021 6:18 ΠΜ

                                            Αγαπητε Ιωσηφ Β. Λουκέρη. Δεν απαντας στα ερωτηματα που σου θετονται και είναι το ΔΑΣΟΣ και επικεντρωνεσαι στην αποδομηση του Τραγκα (που όλη η Ελλαδα γνωριζει ποιος είναι και με τα καλά και με τα κακά του) που είναι το ΔΕΝΤΡΟ.
                                            Σκέψου κάτι: το ΕΠΑΜ και οι ταγοι του, δεν πιστεύω πως είναι το “ανηλικο” που θα βγει εξω στον “σκληρό” και “αγριο” κόσμο και θα το “διακορευσουν”. Αν ηταν να διαφθαρούν ή να καβαλικεψουν θα το είχαν κάνει ήδη. Οταν λοιπόν καποιος, δεν σου δίνει λαβες, εμπιστεψου τον… ισως η στρατηγική του φερει τα προσδοκόμενα αποτελέσματα. Αν σε απογοητευσει κι αυτός, απλά δεν αξιζε της εμπιστοσυνης σου… Εεε και?? Ενας ή κάποιοι ακόμη, σε πραγματι μακρυ καταλογο δολοφόνων της ελπίδας. Το να μπούμε όλοι μαζι στη γυαλα (αλλιώς λεγεται περιχαράκωση) που οδηγεί? Μηπως σε περαιτερω συρρικνωση? Σε πόσο καιρο πιστευεις “με τον σταυρο στο χερι” θα κοινωνηθούν τα προταγματα του μετώπου σε πλατυτερες μαζες, του τελευταίου 0.5% του εκλογικού σώματος, ωστε να δημιουργηθεί η “κρισιμης μάζας” (κατ ελάχιστον 10%) που είναι απαιτητη για να συντελεστεί η πολυποθητη ανατροπη?
                                            Συμβουλή, αν μου επιτρέπεις: βαλε στη πάντα το δεντρο και ψάξε το δάσος (προσοχη: δε σου λέω δες το δάσος, σου λέω ψάξε, διατηρησε τις αμφιβολίες σου αν δεν πειθεσαι, αλλα απλωσε το μυαλό σου σε περισσοτερες παραμετρους).

                                      • giannis pittas
                                        Απάντηση
                                        5 Μαρτίου 2021 2:08 ΠΜ

                                        Για να τελειωνουμε εχουμε απολυτη εμπιστοσυνη στον προεδρο και στο κλιμακιο του Ε.ΠΑ.Μ συν στους συναγωνιστες που παρεβρεθηκαν και εδειξαν ωριμοτητα ψηφισαν- συμφωνησαν να συνεργαστουμε με το νεο κομμα του κυριου Τραγκα τελος.

                                        • giannis pittas
                                          Απάντηση
                                          5 Μαρτίου 2021 2:02 ΠΜ

                                          Για να τελειωνουμε εχουμε απολυτη εμπιστοσυνη στον προεδρο και στο κλιμακιο του Ε.ΠΑ.Μ συν τους συναγωνιστες που εδειξαν ωριμωτητα στις αποφασεις που επαρθησαν την Κυριακη 28/2/2021 τελος.

                                          • Arvanitakis Apostolos
                                            Απάντηση
                                            5 Μαρτίου 2021 12:01 ΠΜ

                                            Εμενα μ ενοχλει ,οταν καποιος δεν διαβαζει το κειμενο και λεει αλλα αντι αλλων επι πραγματων που δεν διαβασε καν σωστα. Το κειμενο γραφει σαφως “Το Εθνικό Συντονιστικό Συμβούλιο του ΕΠΑΜ επιβεβαίωσε ότι η συνεργασία με το υπό ίδρυση κόμμα του κ. Τράγκα πληροί καταρχήν τις άνωθεν βασικές πολιτικές προϋποθέσεις και δίνει εντολή τόσο στον Πρόεδρο, όσο και στην Πολιτική Γραμματεία να συνεχίσουν τις διεργασίες προκειμένου να διαμορφωθεί η ευρύτερη δυνατή συσπείρωση πατριωτικών και δημοκρατικών δυνάμεων. Πάντα τηρουμένων των βασικών προϋποθέσεων που αναφέραμε”. Το διαβασαμε αυτο; Αν ναι γιατι κανουμε σπεκουλα για το τι εννοει; Δεν ειναι σαφες; “Πάντα τηρουμένων των βασικών προϋποθέσεων που αναφέραμε”. Πως αλλιως να το πουμε. Ας μαθουμε να διαβαζουμε τι λεει το κειμενο και οχι αυτα που νομιζουμε οτι λεει.
                                            Οι επομενες μερες θα δειξουν αν αυτη η συνεργασια θα ευοδωθει. Κατα τα αλλα σεβαστες οι ενστασεις και οι επιφυλαξεις, αλλα απεχουν πολυ απο το να κανουμε δικη προθεσεων και μαλιστα των ΕΠΑΜιτων στο συνολο τους. Λιγη σοβαροτητα παρακαλω επιδειξτε…

                                            • Γιάννης Πέτσος
                                              Απάντηση
                                              4 Μαρτίου 2021 10:32 ΜΜ

                                              Η επιστροφή στο εθνικό νόμισμα έπαψε να αποτελεί πια για το ΕΠΑΜ προυπόθεση για εκλογική συνεργασία; Γιατί κάποτε ήταν απαράβατος όρος.Τώρα τι έγινε;Ε ρε πως αλλάζουν οι καιροί!

                                              • Βασίλης Μπίτσιος
                                                Απάντηση
                                                5 Μαρτίου 2021 12:16 ΠΜ

                                                Μάλλον μπερδεύεσαι. Το εθνικό νόμισμα είναι από τα βασικά προτάγματα του ΕΠΑΜ. Όταν όμως πρώτιστος στόχος της συμμαχίας που συγκροτείται, είναι να γκρεμιστεί το καθεστώς του δοσιλογισμού, δεν απαιτείς από τους συμμάχους σου να ταυτίζονται οι απόψεις σας. Αυτό σημαίνει συμπόρευση, ότι μπορεί να έχουμε διαφορετικές απόψεις αλλά χτυπάμε μαζί τον κοινό στόχο. Τι δεν καταλαβαίνεις;

                                                • Γιάννης Πέτσος
                                                  Απάντηση
                                                  5 Μαρτίου 2021 12:06 ΜΜ

                                                  Η επιστροφή στο εθνικό νόμισμα είναι το βασικό εργαλείο που προτείνει το ΕΠΑΜ εδώ και μια δεκαετία για να γκρεμιστεί το δοσιλογικό καθεστώς. Δεν είναι μια από τις πολλές απόψεις σας. Τώρα το πάτε ανάποδα: Πρώτα να γκρεμίσετε το καθεστώς και μετά να αλλάξουμε νόμισμα. Είναι δυνατόν να αποκαλείτε συμμάχους ανθρώπους που αποδέχονται την σκλαβιά της ευρωζώνης; Ποιον κοινό στόχο θα χτυπήσετε; Για έξοδο από την Ευρωπαίκή Ένωση δεν μιλάει το επαμ τόσα χρόνια; Αποτελεί αυτό στόχο του Τράγκα , του Νικολόπουλου , της Μακρή και του υπόλοιπου πολιτικού τους αχταρμά ; Πλέον όλα αυτά τα βλέπετε δευτερεύοντα. Οι πιθανότητες να μπείτε στην Βουλή μαζί με τον Τράγκα είναι αυξημένες οπότε, για προτάγματα θα μιλάμε τώρα; Ας ρίξουμε 2-3 συνθήματα με πιασάρικες λέξεις: δοσίλογοι, κατωχικό καθεστώς, εθνική κυριαρχία κλπ που να είναι εύπεπτα στον λαό, γιατί ο βουλευτικός μισθός είναι καλός.

                                                  • Βασίλης Μπίτσιος
                                                    Απάντηση
                                                    5 Μαρτίου 2021 2:41 ΜΜ

                                                    Έχεις συντάξει το κατηγορητήριο, έχεις γίνει και ανακριτής και μάρτυρας κατάθεσης και δικαστής και εισαγγελέας και έχεις βγάλει και την απόφαση: Το ΕΠΑΜ αναπτύσσει συμμαχίες μόνο και μόνο για να μπει στη βουλή και να ροκανίζει τον βουλευτικό μισθό! Άφεριμ μπρε, πού ήσουν τόσα χρόνια να μας κάνεις τέτοιες περισπούδαστες αναλύσεις;
                                                    Όποιος όμως τυφλώνεται από το πάθος του, αντιφάσκει χωρίς ούτε καν να το αντιλαμβάνεται. Γράφεις ειρωνευόμενος: «Τώρα το πάτε ανάποδα: Πρώτα να γκρεμίσετε το καθεστώς και μετά να αλλάξουμε νόμισμα.»
                                                    Ναι, αυτό ακριβώς υποστηρίζει το ΕΠΑΜ. Πρώτα να γκρεμιστεί το καθεστώς και μετά να αλλάξουμε νόμισμα. Μήπως εσύ υποστηρίζεις το αντίθετο; Να αλλάξουμε νόμισμα χωρίς πρώτα να γκρεμιστεί το καθεστώς της κατοχής της χώρας, της ρεμούλας και του δοσιλογισμού; Να διατηρηθεί το καθεστώς όπως είναι και το μόνο που θα πρέπει να στοχεύουμε είναι η αλλαγή νομίσματος; Αν αυτή είναι η άποψη που υποστηρίζεις, πες το μας μεγάλε για να ξέρουμε τουλάχιστον και με ποιον έχουμε να κάνουμε!

                                                    Ο κύριος στόχος αυτή τη στιγμή για να σωθεί ο λαός και η χώρα, είναι να διεμβολιστεί το καθεστώς. Αυτό πρέπει να μας συσπειρώνει όλους, όπως στόχος του ΕΑΜ ήταν πρώτιστα η αποτίναξη του κατοχικού ζυγού. Γι αυτό σχηματίστηκε και με βενιζελικές δυνάμεις, γι αυτό συσπείρωνε κόσμο χωρίς να κάνει φέις κοντρόλ αν ανάμεσά τους ήταν βενιζελικοί, κεντροδεξιοί, δεξιοί ή βασιλικοί. Όποιος το καταλαβαίνει αυτό, καλώς. Όποιος αδυνατεί να το αντιληφθεί, ας παραμείνει περιχαρακωμένος στα κολλήματά του.

                                                    • Γιάννης Πέτσος
                                                      Απάντηση
                                                      5 Μαρτίου 2021 4:35 ΜΜ

                                                      Σου παραθέτω ένα απόσπασμα από το κείμενό σας: “Τι είναι και τι θέλει το ΕΠΑΜ”:

                                                      “Αυτός είναι ο λόγος που η κεντρική πολιτική συμφωνία δεν μπορεί παρά να στηρίζεται ευθύς εξαρχής στα δυο βασικά αιτήματα: μη αναγνώριση του χρέους και έξοδος από το ευρώ. Κανένα αντιμνημονιακό μέτωπο, καμιά αντιμνημονιακή συμμαχία που δεν συμπεριλαμβάνει τις δυο αυτές κεντρικές παραμέτρους δεν μπορεί να συμβάλει στην λαϊκή αφύπνιση και πάλη. Κάθε προσπάθεια να περιοριστεί η οπτική του μετώπου, ή της συμμαχίας σε μια καταγγελία του μνημονίου και των πολιτικών της τρόικας, συμβάλει αποκλειστικά και μόνο στην άμβλυνση της συνείδησης του λαού και του αποπροσανατολισμού του. Ενώ στην ουσία βοηθά μόνο κινήσεις και συμπράξεις κορυφής ερήμην της κοινωνικής βάσης και του λαϊκού παράγοντα με κεντρικό στόχο την ψηφοθηρία.”

                                                      Μήπως δεν τα πιστεύετε πλεον τα παραπάνω; Η τα θεωρείτε παλιομοδίτικα;Κατεβάστε το καλύτερα γιατί θα σας χαλάσει την σούπα.

                                              • Αθανασία Πέτσα
                                                Απάντηση
                                                4 Μαρτίου 2021 9:00 ΜΜ

                                                Οι κόκκινες γραμμές μας παραμένουν κόκκινες και η μήνυσή μας είναι σε ισχύ. Θα είναι στο χέρι της ανεξάρτητης Δικαιοσύνης, όταν αρχίσουν οι προανακριτικές διαδικασίες, να αποφασίσει ποιον αφορά, ποιος ευθύνεται και σε ποιο βαθμό. Για να συμβεί όμως αυτό, απαιτείται πολιτική ανατροπή και αποκατάσταση της δημοκρατικής νομιμότητας. Ο κ. Τράγκας μας έκανε μία πρόταση απόλυτα σύμφωνη με το πλαίσιο που έχουμε βάλει εδώ και χρόνια για τις συνεργασίες μας. Επομένως, δεν είχαμε κανέναν λόγο, κατ’ αρχήν, να αρνηθούμε.

                                                • HAR HAR
                                                  Απάντηση
                                                  4 Μαρτίου 2021 9:08 ΜΜ

                                                  Τρίχες !!!! Δεν πείθει η δικαιολογία !! Γιατί δεν κάνατε δημοψήφισμα ,για το αν θέλουμε τον Τράγκα στην συμμαχία ?? Ποιος σας είπε ότι ο κόσμος που σας εμπιστευόταν ,τον ήθελε ?? Σας εξηγούμε αναλυτικά γιατί δεν θέλουμε τον Τράγκα και εσείς περιορίζεστε σε φτηνή δικαιολογία.Όσο πάει και το χειροτερεύετε !!

                                                  • Αθανασία Πέτσα
                                                    Απάντηση
                                                    4 Μαρτίου 2021 9:23 ΜΜ

                                                    Είναι απόφαση του κεντρικού οργάνου του ΕΠΑΜ και του συνόλου των τοπικών του οργανώσεων.

                                                    • Γιώργος Αναλυτής
                                                      Απάντηση
                                                      4 Μαρτίου 2021 9:35 ΜΜ

                                                      Πρώτον, όταν λες την άποψή σου με σχόλιο και κάνεις διάλογο, καλό θα είναι να γράφεις επώνυμα και όχι ανώνυμα.
                                                      Από που προκύπτει ότι η μήνυση πάει περίπατο;
                                                      Δεν εξηγείς αναλυτικά γιατί δεν θέλεις τον Τράγκα. Τα αυθαίρετα συμπεράσματα και οι ερωτήσεις που δεν κατανοείς, δεν είναι αναλυτική εξήγηση.
                                                      Το Εθνικό Συντονιστικό Συμβούλιο του ΕΠΑΜ επιβεβαίωσε ότι η συνεργασία με το υπό ίδρυση κόμμα του κ. Τράγκα πληροί καταρχήν τις άνωθεν βασικές πολιτικές προϋποθέσεις και δίνει εντολή τόσο στον Πρόεδρο, όσο και στην Πολιτική Γραμματεία να συνεχίσουν τις διεργασίες προκειμένου να διαμορφωθεί η ευρύτερη δυνατή συσπείρωση πατριωτικών και δημοκρατικών δυνάμεων. Πάντα τηρουμένων των βασικών προϋποθέσεων που αναφέραμε.
                                                      Ενημερώσου πρώτα κι ύστερα να βγάζεις ασφαλή συμπεράσματα.
                                                      Γνωρίζεις ποια ήταν η συμμετοχή μελών στη σύνοδο του ΕΣΣ; Γνωρίζεις πόσα μέλη και Τ.Ο. έχουν ήδη απαντήσει με πρακτικά;
                                                      Μην βγάζεις αυθαίρετα και βιαστικά συμπεράσματα.
                                                      Άλλο πράγμα η άποψη και ο διάλογος και άλλο τα βιαστικά συμπεράσματα

                                                      • HAR HAR
                                                        Απάντηση
                                                        5 Μαρτίου 2021 7:05 ΠΜ

                                                        Μας δουλεύεις τώρα ??? Διάβασε τα 2 πρώτα σχόλια στην ανακοίνωση και θα δεις ότι μιλάω για τουλάχιστον 2 στελέχη του , είτε ψήφισαν μνημόνιο, είτε συνεργάστηκαν στενά με Σαμαρά-Μειμαράκη το 2010-2015. Οπότε το πρόβλημα είναι τα στελέχη του, άρα και ο ίδιος και το τι συμφέρονντα υπηρετεί. Κάντε δημοψήφισμα στο youtube για το αν θέλει η πλειοψηφία τη συνεργασία με Τράγκα & στελέχη του και μετά κάντε διερεύνηση. Όπως ανώνυμα υποστηρίζω τη Συμμαχία οικονομικά ,έτσι και θα απαντάω. Το ότι δεν σου γράφω ένα όνομα ,δε σημαίνει ότι δεν επιχειρηματολγώ λογικά για να απαντήσεις. Οπότε δέξου το HAR HAR τώρα και ησύχασε !!! Και για ποια διερεύνηση μιλάς ?? Θα πας στα δικαστήρια ,βάση της Μήνυσης Επί Εσχάτη, τον Νικολόπουλο με τον οποίο ετοιμάζεσαι να συμμαχήσεις ή το Καραχάλιο-Σύμβουλο Σαμαρά ?? Κόφτε το δούλεμα και αλλάχτε ρώτα !!! Άλλο ΚΚΕ & Τσίπρας ,πάει να μας βρει !!

                                                        • Βασίλης Μπίτσιος
                                                          Απάντηση
                                                          5 Μαρτίου 2021 3:40 ΜΜ

                                                          Δεν νομίζω να μιλάς σοβαρά για δημοψήφισμα στο youtube για να λάβει ένα κόμμα μια απόφαση! Ποια είναι η εμπιστοσύνη του στα μέλη του ανά τη Ελλάδα και στις τοπικές οργανώσεις του, που με γενικές συνελεύσεις παίρνουν θέση για το θέμα, όταν τις παρακάμπτει για να ζητήσει δημοψήφισμα στο youtube ή στο φέισμπουκ!

                                                          Τιμή σου που συνεισφέρεις στη Συμμαχία και το εκτιμώ. Και ακόμη μεγαλύτερη τιμή σου πρέπει αν είσαι μέλος είτε κάποιου από τα κόμματα της Συμμαχίας είτε της συσπείρωσης της Συμμαχίας, έτσι ώστε να προβάλλεις μέσα εκεί τις ενστάσεις σου και να στρέψεις το ρεύμα στην κατεύθυνση που επιδιώκεις. Το να καταφέρεσαι όμως κατά ενός κόμματος της Συμμαχίας για τη θέση που παίρνουν τα μέλη του πανελλαδικά, δεν νομίζω να βοηθάει σε τίποτα. Εσύ έχεις μια άποψη και είναι σεβαστή παρά τη διαφωνία μας. Η άποψη όμως των μελών ενός κόμματος δεν είναι σεβαστή για σένα;

                                                          Δεν συμμαχεί το ΕΠΑΜ με τον Νικολόπουλο αλλά με το υπό ίδρυση κόμμα με επικεφαλής τον Τράγκα. Εφόσον ο Νικολόπουλος εμπίπτει στη μήνυση επί εσχάτη του ΕΠΑΜ, το λόγο τον έχει η Δικαιοσύνη όταν έρθει η στιγμή να ενεργοποιηθεί. Το αν ο κάθε Νικολόπουλος συμμετέχει σε ένα από τα κόμματα μιας συμμαχίας για τον οποιονδήποτε δικό του λόγο, το αν είναι ειλικρινής στο να επέλθει η κάθαρση που αφορά και την δική του κλήτευση ή αν το κάνει για να έχει ελαφρυντικά ή με το δόλιο σκοπό να την γλιτώσει τη δεδομένη στιγμή, αφορά τον ίδιον ή έστω και το κόμμα το οποίο τον δέχεται. Το πρόβλημα με άλλα λόγια είναι δικό του. Εμείς οι υπόλοιποι τι λόγο έχουμε να τραβάμε ζόρια, όταν είμαστε ξεκάθαροι και ανυποχώρητοι στο σημείο αυτό (βλ. σημείο 4 της απόφασης του ΕΣΣ του ΕΠΑΜ).

                                                      • Γιάννης Τσακμάκης
                                                        Απάντηση
                                                        4 Μαρτίου 2021 11:52 ΜΜ

                                                        Φίλε μου πρέπει να είμαστε ψυλλιασμένοι και να διαβάζουμε πίσω από τις λέξεις, στο ΕΠΑΜ όμως μην ψάχνεις δράκους, δεν υπάρχει απόφαση για de facto συνεργασία με τον Τράγκα. Εξουσιοδότηση στα όργανα του Μετώπου να διερευνήσουν ενδεχόμενη συνεργασία με το υπό διαμόρφωση κόμμα του υπάρχει . Πως θα μπορούσε άλλως τε να αποφασίσει συνεργασία με κάτι που δεν υπάρχει και ερήμην των συμμάχων . Μόνο τη βούληση του Τράγκα για δημιουργία πολιτικού κόμματος ξέρουμε και τους παρατρεχάμενους Νικολόπουλους. Κράτα τις εύλογες επιφυλάξεις σου, όπως και εγώ τις δικές μου. Να δούμε τα αποτελέσματα των διερευνητικών επαφών και το σημαντικότερο την στάση των λοιπών εταίρων της συμμαχίας. Τότε πιστεύω θα καλεστεί η οργάνωση και η συμμαχία να αποφασίσει.

                                                    • Name (required)
                                                      Απάντηση
                                                      4 Μαρτίου 2021 8:04 ΜΜ

                                                      Εξαιρετική συνεργασία! Μπράβο.

                                                      • G.
                                                        Απάντηση
                                                        4 Μαρτίου 2021 7:35 ΜΜ

                                                        I don’t know about mr. Tragka. But I trust Mr. DIMITRI KAZAKI ! !!

                                                        • Name (required)
                                                          Απάντηση
                                                          4 Μαρτίου 2021 5:23 ΜΜ

                                                          Μήν ξεχνάμε ότι ο Τράγκας προωθούσε τόν Τσίπρα στις εκλογές τού Γενάρη,ως τόν καταλληλοτερο,για νά αντιμετωπίσει τά μνημόνια, στην συνέχεια ξιφουλκουσε υπέρ τού Μητσοτάκη.
                                                          Ξαφνικά μετά από λίγους μήνες τά εγκώμια στοκ Μητσοτάκη έγιναν ύβρεις.
                                                          Έχει τόσες μεταλλάξεις, σάν χαμαιλέοντας, πού δεν μπορείς νά τόν εμπιστευτείς.

                                                          • dimitris
                                                            Απάντηση
                                                            6 Μαρτίου 2021 10:55 ΜΜ

                                                            Στις εκλογές του Γενάρη του 2015 το ΕΠΑΜ δεν πήρε μέρος και ορθά δεν πήρε γιατί η ελπίδα του κόσμου από το δίδυμο Σαμαρά-Βενιζέλου ήταν ο ΣΥΡΙΖΑ. Αφού λοιπόν το ΕΠΑΜ δεν πήρε μέρος και εγώ και φαντάζομαι και πολλοί άλλοι ΣΥΡΙΖΑ ψηφίσαν, έστω και αν δεν το πίστευαν. Δεν είναι λογικό υπό αυτές τις συνθήκες και ο Τράγκας να προωθεί τον Τσίπρα? Μετά τα όσα έγιναν επί Τσίπρα δεν ήταν λογικό να ξιφουλκεί υπέρ του Μητσοτάκη? Δεν είναι λογικό με την καταστροφική πορεία που έχει ο Μητσοτάκης σε όλα τα επίπεδα να έρθει σε κόντρα μαζί του και στις πολιτικές που ακολουθεί? Όλο αυτό γιατί χαρακτηρίζεται μεταλλάξεις, και μάλιστα χαμαιλέοντα που δεν μπορείς να εμπιστευτείς δεν καταλαβαίνω, και μάλιστα θεωρώ όλη αυτή την πορεία την ποιο λογική πορεία.

                                                          • HAR HAR
                                                            Απάντηση
                                                            4 Μαρτίου 2021 3:21 ΜΜ

                                                            ……για παράδειγμα , διάβασα ότι στο κόμμα Τράγκα θα είναι και ο Νίκος Καραχάλιος που υπήρξε Σύμβουλος Στρατηγικής του πρώην Πρωθυπουργού και Πρόεδρου της Νέας Δημοκρατίας Κώστα Καραμανλή, καθώς και των μετέπειτα Προέδρων Αντώνη Σαμάρα (2010-2015) και Βαγγέλη Μεϊμαράκη (2015), λες και τότε δεν υπήρχαν μνημόνια. Ή μήπως θα ρθει ο υπερπατριώτης Αντώναρος που ψήφισε το 2ο Μνημόνιο ?? Με το χέρι στην καρδιά, πιστεύετε ότι τέτοιοι άνθρωποι μπορεί να συνεισφέρουν στην απελευθέρωσή μας ?? Τι να σας πω ρε παιδιά ?? Δεν μας τα λέτε καλά !!!

                                                            • HAR HAR
                                                              Απάντηση
                                                              4 Μαρτίου 2021 2:40 ΜΜ

                                                              Επιτέλους ήρθε η ώρα να γράψω την άποψή μου πάνω στο θέμα και εδώ !!

                                                              Δεν μπορώ να καταλάβω πως τελικά ήρθατε σε συμφωνία με τον Τράγκα, όταν συνδημιουργός του κόμματός του είναι ο Νικολόπουλος που υπέγραψε το τρίτο μνημόνιο Σύριζα, με τα “ναι επί της Αρχής” . Εδώ δεν έχει να κάνει με πολιτική ,ιδεολογική ταυτότητα ή με πιστοποιητικό κοινωνικών φρονημάτων. Ο άνθρωπος ψήφισε Μνημόνιο και βάση της Μήνυσης Εσχάτης Προδοσίας, που συνέταξε ο κύριος Μαζαράκης, άνθρωποι σαν τον Νικολόπουλο είναι υπόλογοι & πρέπει να παραπεμφθούν στην δικαιοσύνη, στο ποσοστό που τους αναλογεί.

                                                              Μπορεί να μην ανήκει στο ΕΠΑΜ αλλά τον βάζετε στη Συμμαχία και στην ουσία είναι σαν να δίνεται συγχωροχάρτι ή μπαίνει στην κολυμπήθρα του Σιλωάμ ,από την πίσω πόρτα (δια μέσου Τράγκα). Δεν μπορεί να λέμε ότι το ΕΠΑΜ δεν θα συνεργαστεί με μνημονιακές δυνάμεις αλλά δέχεται στην ευρύτερη Συμμαχία μεμονωμένους μνημονιακούς ή ημι-μνημονιακούς !! Οπότε η συνθήκη 4 ,μαζί με τη Μήνυση πάει περίπατο.

                                                              Ακόμα και αν δεχτούμε ότι ο Τράγκας συμφώνησε για την ώρα , με τα βασικά προτάγματα ΕΠΑΜ, τι εχέγγυα μας δίνει για μετά η ύπαρξη Νικολόπουλου ??? Υπάρχει κάποιο δεδομένο που δεν ξέρουμε ?? Έχει μετανοήσει ο Νικολόπουλος και το χει δηλώσει δημόσια ?? Πώς θα εφαρμόσετε αντιμνημονιακή πολιτική, όταν στη Συμμαχία θα υπάρχει τουλάχιστον ένας μνημονιάκιας ?? Πως εξασφαλίζει ότι δεν θα υπάρξει ένα ακόμα Λεπιδόπτερο ή Κυπριωτόσαυρος, που η διαφορά του είναι ότι θα δρα εκτός ΕΠΑΜ αλλά εντός Συμμαχίας ?? Και ποιους άλλους θα χει ο Τράγκας, ξέρουμε ?? Αφού μιλήσατε μαζί του, πείτε ορισμένα ονόματα, να ξέρουμε . Δεν μπορεί, κάτι θα ρωτήσατε περί αυτού .Να δούμε αν έχει και άλλους Νικολόπουλους μέσα…..

                                                              Και τέλος τελικά από ποια κινήματα ή Ομοσπονδίες αποτελείται μέχρι στιγμής η Συμμαχία?? Πως να διαφημίσει κάποιος την Συμμαχία, αν δεν ξέρει από ποιους αποτελείται ???

                                                              Ποια άλλα κινήματα προσέγγισε το ΕΠΑΜ και δεν ανταποκρίθηκαν, ώστε να καταλήξουμε στον αμφίβολο Τράγκα ??

                                                              Δεν μπορεί στον βωμό του “επείγοντος” για την ανατροπή της χούντας των δεξιοκομμουνιστοαριστερών (και των άκρων τους) δοσιλόγων της σημερινής Βουλής ή στον βωμό της “πίεσης” για συσπειρώσεις , από τον κόσμο, να κάνουμε εκπτώσεις και να ροζιάζουμε κόκκινες γραμμές. Αυτά είναι πρακτικές Τσίπρα και λοιπών απατεώνων…….

                                                              Αφήστε ένα σχόλιο