Γίνε Μέλος
Ανάλαβε Δράση
Ενίσχυσέ Μας
Ανακοινώσεις
Εκδηλώσεις
Αρθρογραφία
Επικοινωνία
Menu Icon
Layout Image

Για τη συμπεριφορά του Δημάρχου Ανατολικής Σάμου

18 Δεκεμβρίου 2019 11:51 ΜΜ

Ανακοίνωση του τομέα Μεταναστευτικής Πολιτικής

Η χθεσινή απαράδεκτη συμπεριφορά του Δημάρχου Ανατολικής Σάμου, που σε ρόλο «καουμπόη» προπηλάκισε μετανάστες στην κεντρική πλατεία, προκαλεί αφενός αφορμές για εκτράχυνση των εντάσεων μεταξύ μεταναστών και ντόπιου πληθυσμού και αφετέρου οδηγεί σε λαβές για την κατάλυση της ελληνικής κυριαρχίας στο νησί, παρέχοντας το πρόσχημα για την εγκατάσταση ξένων δυνάμεων στην ανάληψη αστυνομικών καθηκόντων για να επιβάλλουν την «τάξη».

Ασχέτως αν η συμπεριφορά του ήταν «εν βρασμώ» ή την επέλεξε συνειδητά, το γεγονός είναι ότι το αξίωμά του, δίνει το άλλοθι σε οποιουσδήποτε θερμοκέφαλους να επικαλεστούν τη στάση και τους προπηλακισμούς του ίδιου του δημάρχου για να προκαλέσουν συγκρουσιακές καταστάσεις με το πλήθος των μεταναστών, που ένα έναυσμα αρκεί για να τις πυροδοτήσει στις άθλιες συνθήκες που διαβιώνουν. Δεδομένου του υπέρμετρου αριθμού τους που υπερτερεί πλέον των κατοίκων του νησιού, ποιος θα αναλάβει τις ευθύνες σε μια τέτοια εξέλιξη; Ο κάθε δήμαρχος που θα επικαλεστεί ανευθυνότητα, ή μήπως ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης κ. Πικραμμένος που σιγοντάροντας τον δήμαρχο, δήλωσε την ίδια μέρα ότι «αν οι μετανάστες αντιληφθούν μια διαφορετική αντιμετώπιση, αυτό θα σταματήσει τις ροές»; Λες και τις «ροές» τις προκαλούν οι εξαθλιωμένοι και όχι η Τουρκία με τη σιωπηρή συναίνεση Ε.Ε. και ΝΑΤΟ!

Η πρόκληση έκρυθμων καταστάσεων, αποτελεί την αφορμή που ζητούν Ε.Ε., Τουρκία και ΝΑΤΟ για την εγκατάσταση στο νησί ξένων δυνάμεων που με τη συναίνεση της κυβέρνησης, θα αναλάβουν αστυνομικό ή και στρατιωτικό ρόλο επιβολής της τάξης, δημιουργώντας το εφαλτήριο για την de facto κατάλυση της κυριαρχίας και στα υπόλοιπα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου.

Καλούμε τον κ. δήμαρχο να αναλογιστεί τις ευθύνες του, ιδίως όταν εκ παραλλήλου με τις «οργίλες» αντιδράσεις του, συνομιλεί με τους «Θεσμούς», οι οποίοι συμβάλλουν στη διόγκωση του μεταναστευτικού προβλήματος, μετατρέποντας τα ακριτικά νησιά σε γκρίζες ζώνες. Το αξίωμά του και η θέση που κατέχει, δεν του επιτρέπουν εκτροπές του μέσου αγανακτισμένου πολίτη. Πολύ περισσότερο όταν είναι στα πρόθυρα να πυροδοτήσουν διαμάχες, δυναμιτίζοντας το ήδη υπάρχον εκρηκτικό κλίμα και θέτοντας έτσι σε κίνδυνο την κυριαρχία στο νησί του.

Καλούμε όσους τον επικροτούν για τις λεκτικές του επιθέσεις και τους προπηλακισμούς που προέβη, να αντιληφθούν ότι όταν μεθοδεύονται ενέργειες για την κατάλυση της κυριαρχίας μας, δεν μπορούν να βαυκαλίζονται απλώς στην ικανοποίηση του θυμικού τους. Επισημαίνουμε δε σ’ εκείνους που τον επικρίνουν μεν, προβάλλοντας όμως μόνο την ανθρωπιστική και «αλληλέγγυα» πλευρά, ότι η ρητορική τους φαντάζει υποκριτική και γίνεται όπλο στα χέρια των εχθρών της χώρας, αποπροσανατολίζοντας τη συνοχή και τα αμυντικά αντανακλαστικά του λαού.

Το ΕΠΑΜ επαναλαμβάνει για άλλη μια φορά ότι ο ελληνικός λαός δεν τάσσεται κατά του μετανάστη ως πρόσωπο, αλλά κατά της μετανάστευσης. Η Ελλάδα δεν αντιμετωπίζει «κρίση μετανάστευσης» λόγω μεταναστευτικών ροών, αλλά τις συνέπειες μιας σκόπιμης πολιτικής εγκλωβισμού μεταναστών και προσφύγων στη χώρα μας. Η μόνη λύση είναι η ταχύτατη ταυτοποίησή τους και η προμήθεια με τα κατάλληλα έγγραφα όσων χρήζουν διεθνούς προστασίας, προκειμένου να μεταβούν όπου θέλουν εκτός Ελλάδας διά της νομίμου οδού υπό την άμεση συνδρομή και αποκλειστική εποπτεία του ΟΗΕ, έτσι ώστε να απεγκλωβιστούν από τη χώρα κατά τα διεθνώς νόμιμα (Σύμβαση της Γενεύης 1951, Πρωτόκολλο Νέας Υόρκης 1967).

Η λύση αυτή δεν πρόκειται να προέλθει από τις κυβερνήσεις, πρώην και νυν, που μετέτρεψαν τα χερσαία και τα θαλάσσια σύνορά μας σε ξέφραγο αμπέλι, ούτε από συστημικούς δημάρχους που τη μια μέρα «παραιτούνται» για το θεαθήναι και την επόμενη παραμένουν στις θέσεις τους, δίνοντας με τις ενέργειές τους το πρόσχημα σε ξένες δυνάμεις να έρθουν για να αστυνομεύσουν στην ελληνική επικράτεια. Θα την επιβάλλει ο λαός με μια πατριωτική, δημοκρατική κυβέρνηση, που θα προασπιστεί τα συμφέροντά του και θα υπεραμυνθεί του δικαιώματος αυτοδιάθεσής του στα πλαίσια ενός κυρίαρχου κράτους.

Αθήνα, 18 Δεκεμβρίου 2019
Ο τομέας Μεταναστευτικής Πολιτικής του ΕΠΑΜ

 

  • Name (required)
    Απάντηση
    27 Δεκεμβρίου 2019 5:29 ΜΜ

    Οταν ο Ερτογαν εχει βαλει με 40 δολλαρια να ερχονται Αεροπορικως απο ολο το μουσουλμανικο κοσμο στη Τουρκια κ μετα να τους βαφτιζει μετανάστες με προφαση τη Συρια κ να τους προωθεί στην Ελλάδα πιστευετε οτι αυτο το πράγμα εχει πατο η λινεται με ημίμετρα?? Μεχρι κ γραφεια που τους δινουν λεφτα στις χωρες τους για να ερθουν στην Ευρώπη υπαρχουν καταγγελίες…για ποιο ανθρωπισμο κ κακομοιρηδες μιλαμε?

    • Βασίλης Μπίτσιος
      Απάντηση
      28 Δεκεμβρίου 2019 12:13 ΜΜ

      Έχετε δίκιο σ’ αυτό που λέτε ότι κάνει ο Ερντογάν, αλλά πολύ φοβούμαι ότι εθελοτυφλείτε, και δεν ξέρω αν το κάνετε επίτηδες. Δηλ. δεν έχετε πάρει ακόμη είδηση ότι ο Ερντογάν δεν το κάνει μόνος του αυτό, αλλά με τη συναίνεση της Ευρωπ. Ένωσης; Γιατί λοιπόν την Ε.Ε. της δίνετε συγχωροχάρτι και δεν αναφέρεστε και σ’ αυτήν; Μήπως επειδή το αποκρύβουν στα κανάλια της τηλεόρασης κι έχετε μάθει να είστε θύμα της προπαγάνδας;

      Το ότι οι δουλέμποροι έχουν ανοίξει γραφεία και με κονδύλια της Ε.Ε. και της Τουρκίας, δίνουν τα ναύλα και ένα ποσό στους ανθρώπους αυτούς για να φεύγουν από τις χώρες τους και να έρχονται κατά δω, είναι αλήθεια. Όπως και το ότι όταν έρχονται εδώ, και πάλι με χρήματα της Ε.Ε τους δίνουν 90 ευρώ κατ’ άτομο το μήνα που αυξάνει ανάλογα με τα μέλη της οικογένειάς τους. Με ποια λογική όμως αυτό το γεγονός, αναιρεί ότι πρόκειται για θύματα και κακομοίρηδες; Και ο Έλληνας νεοπτωχός παίρνει 200€ το μήνα από το ΚΕΑ που αυξάνει ανάλογα με τα μέλη της οικογένειάς του. Το ότι δέχεται τα χρήματα αυτά από το καθεστώς, τον μετατρέπει μήπως σε “δόλιο” και αναιρεί ότι είναι κακομοίρης που δέχεται ότι του δίνουν για να επιβιώσει;

      Συμφωνώ μαζί σας οτι δεν μπορεί να λυθεί με ημίμετρα το πρόβλημα αυτό. Γνωρίζετε όμως κανέναν πολιτικό φορέα που τόλμησε μέχρι τώρα να προτείνει ρηξικέλευθη λύση; Ή μήπως νομίζετε ότι μπορεί να λυθεί με θεατρινισμούς δημάρχων που αφενός δεν έχουν κανένα αποτέλεσμα, αφετέρου θέλουν να χαϊδεύουν τα αφτιά των ψηφοφόρων τους ότι δήθεν κάνουν κάτι κι αυτοί, την ίδια στιγμή που όπως είπε κι άλλος σχολιαστής πιο κάτω, ξεπουλάνε τον δήμο τους στα γερμανικά συμφέροντα συμμετέχοντας στην ελληνογερμανική συνέλευση;

      Ο μόνος πολιτικός φορέας που προτείνει αποτελεσματική λύση στο πρόβλημα είναι το ΕΠΑΜ. Κάντε τον κόπο να διαβάσετε τι προτείνει. Δεν γίνεται να θέλουμε ως πολίτες να έχουμε άποψη, όταν αδιαφορούμε και δεν διαβάζουμε για να έχουμε όσο γίνεται πιο ολοκληρωμένη άποψη. Ρίξτε μια ματιά για το τι πρέπει να γίνει κοιτώντας εδώ: https://blog.epamhellas.gr/enimerotiki-exormisi-tis-to-vyrona-zografoy-to-savvato/

    • Name (required) Ιώ
      Απάντηση
      20 Δεκεμβρίου 2019 11:13 ΜΜ

      Δεν πρόκειται για μετανάστες, ούτε για πρόσφυγες, αλλά για εισβολείς. Γι’αυτό, μέχρι να κλείσουν τα σύνορα, πρέπει να μπουν σε κλειστά κέντρα κράτησης-φυλακες. Από εκεί και πέρα να απελαθούν όλοι άμεσα. Δεν καταλαβαινω ποιος αρρωστημένος εγκέφαλος και για ποιο λόγο προτείνει την προώθησή τους στην Ευρώπη. Μήπως είναι παρόμοιο σκεπτικό με την προώθηση από τα ελληνικά νησιά στην ενδοχώρα; Μήπως τελικά είναι αυτό που θέλει να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα; Όσο για τον δήμαρχο, πολύ λίγα είπε κι ακόμα λιγότερα έκανε. Ας ρίξει μια ματιά στο τι έκανε ο δήμαρχος Σύμης για να παίρνει μαθήματα..

      • Βαγγέλης Στρόντζος
        Απάντηση
        21 Δεκεμβρίου 2019 1:04 ΜΜ

        Γιατί διαφωνείς στο να προωθηθούν στην Ευρώπη, αφού εκεί θέλουν να πάνε και να φύγουν από εδώ; Για ποια “κατσίκα του γείτονα” τσαμπουνάς; Οι Ευρωπαίοι δεν είναι εκείνοι που βομβάρδισαν τις χώρες τους ή ενίσχυσαν οικονομικά και με εξοπλισμό τον ISIS και την “ένοπλη αντιπολίτευση” της Συρίας κι έτσι δημιούργησαν τις εκατοντάδες χιλιάδες των προσφύγων; Οι ευρωπαϊκές πολυεθνικές (Bayer, Nastle κλπ) δεν είναι εκείνες που κατακλέβουν τον πλούτο της Αφρικής και στερούν τα στοιχειώδη μέσα διαβίωσης από τους ανθρώπους εκεί, διώχνοντας έτσι μάζες ολόκληρες από τις περιοχές τους και τους μετατρέπουν σε μετανάστες; Ας επωμιστούν λοιπόν και την ευθύνη για τα θύματά τους.

        Δείχνεις να νοιάζεσαι περισσότερο για τους Ευρωπαίους “γείτονες” σου παρά γι αυτόν τον τόπο και τους συμπατριώτες σου, γιατί κλείνεις τα μάτια στο ότι οι Ευρωπαίοι είναι εκείνοι που απαίτησαν να εγκλωβιστούν οι χιλιάδες αυτοί άνθρωποι στη χώρα μας. Δίνεις άλλοθι στην εγκληματική συμπεριφορά της Ευρώπης που επιτρέπει άνετα να έρχονται οι μάζες αυτές στην Ελλάδα αλλά απαιτεί να μένουν εδώ και να τους επωμιζόμαστε εμείς. Ίσως να σε διακατέχει κάποιο είδος “έρωτα” για τους ευρωπαίους, αλλά δείχνει επίσης ότι δεν έχεις καταλάβει τίποτα κι ότι απλώς εκστομίζεις άναρθρες κραυγές. Ο τύπος δηλ. του ανεγκέφαλου Ρωμιού που απλώς φωνάζει χωρίς να έχει βάλει το νιονιό του να δουλέψει. Αποκαλείς “εισβολείς” τους ανθρώπους αυτούς έχοντας αποδεχθεί την προπαγάνδα του συρμού για ανεγκέφαλους, χωρίς να περνάει από το μυαλό σου ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΙΣΒΟΛΕΑΣ. Έτσι που όταν θα έχουμε να αντιμετωπίσουμε πραγματικούς εισβολείς, οπλισμένους για να κατακτήσουν εδάφη της χώρας μας, εμείς να τους ταυτίζουμε με… λαθρομετανάστες! Τι να σου πω άνθρωπέ μου, αυτά που έγραψες μόνο σαν επιτομή της ανοησίας θα μπορούσε να τα χαρακτηρίσει κανείς. Ελπίζω τουλάχιστον να σε προβληματίσει αυτός ο αντίλογος για να σε οδηγήσει να έχεις επιχειρήματα κι όχι ν’ αρχίσεις να ανταπαντάς με τις ίδιες ανοησίες μόνο και μόνο από ευθιξία επειδή “προσβλήθηκες”.

      • Γιώργος
        Απάντηση
        20 Δεκεμβρίου 2019 2:25 ΜΜ

        Ούτε ΜΚΟ του Τζορτζ Σόρος δεν θα έβγαζε ολόκληρη ανακοίνωση για να καταδικάσει ένα δήμαρχο που μαζί με 2-3 άτομα είπε μερικές κουβέντες στους λαθρομετανάστες που βρωμίζουν το νησί με την παρουσία τους. Δηλαδή ποιο είναι το σκεπτικό σας; Οι κάτοικοι και η Δημοτική Αρχή να μην βγάζουν άχνα και να ανέχονται αδιαμαρτύρητα την κατάληψη του νησιού τους για να μην επέμβει ξένη κατοχική δύναμη; Να ράψουν το στοματάκι τους και να μην μιλάνε δηλαδή όταν βλέπουν τις περιουσίες τους και τον δημόσιο χώρο να καταστρέφονται και να καταλαμβάνονται. Είναι το ίδιο σκεπτικό που έχει το ΚΚΕ όταν γίνονται διαδηλώσεις που ξεφεύγουν από το έλεγχό του και καλλιεργεί τον φόβο της άγριας καταστολής από το κράτος.

        Λέτε ότι πρόβλημά σας δεν είναι οι μετανάστες αλλά η μετανάστευση. Μετανάστευση είναι μία διαδικασία όπου μία χώρα ζητάει εργατικό δυναμικό και οι ενδιαφερόμενοι κάνουν αίτηση ώστε να τους δεχθεί, μετά από έλεγχο των προσόντων τους και των αναγκών της οικονομίας, και τότε θα μπορούν να θεωρούνται μετανάστες. Αυτό είναι νόμιμο και αποδεκτό.
        Εδώ δεν μιλάμε όμως ούτε για μετανάστευση ούτε για μετανάστες, αλλά για ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ!!! Λέξη την οποία το ΕΠΑΜ έχει απορρίψει από το λεξιλόγιό του , όπως επιβάλλει η αριστερίστικη πολιτική ορθότητα των ημερών μας. Τυχοδιώκτες από την αφρική και την μέση ανατολή και υποστηρικτές του isis που εισβάλλουν ακάλεστοι στην πατρίδα μας, απολαμβάνουν τζάμπα στέγη, φαί(σύμφωνα με το μουσουλμανικό διαιτολόγιό τους), επιδόματα, εκπαίδευση και νοσοκομειακή περίθαλψη, ενοχλούνται με τα θρησκευτικά μας σύμβολα και μετατρέπουν την Ελλάδα σε ισλαμαμπάντ. Βρήκαν την ευκαιρία για τζάμπα παροχές που στην χώρα τους δεν θα μπορούσαν ποτέ να φανταστούν. Φορείς ενός φασιστικού πολιτισμού, του ισλάμ, το οποίο δεν αποδέχεται την Δημοκρατία και τα ανθρώπινα δικαιώματα διαρηγνύουν την κοινωνική συνοχή και δημιουργούν θύλακες τρομοκρατών. Πρέπει λοιπόν να αντιμετωπίζονται ως εχθροί μας.

        Μα είναι δυνατόν να εναποθέτετε την λύση του προβλήματος στον ΟΗΕ ο οποίος προωθεί την λαθρομετανάστευση; Ακόμη και αν ήταν έτσι, καμία χώρα δεν ήθελε τους λάθρο. Δεν μπορούν λοιπόν να φύγουν έτσι εύκολα. Η μόνη λύση είναι η αναγκαστική απέλαση προς στις χώρες τους, η ποινή φυλάκισης για όσους μπαίνουν παράνομα και η ταυτόχρονη σφράγιση των συνόρων.

        Μέχρι, τότε, ο Έλληνας έχει το δικαίωμα να αντιδρά ενάντια στον λαθροεποικισμό της χώρας του όπως νομίζει.

        • Γιάννης Μαγκίρης
          Απάντηση
          21 Δεκεμβρίου 2019 6:13 ΜΜ

          Δεν είμαι στο ΕΠΑΜ και το αντιμετωπίζω κριτικά, αλλά όχι να λέμε κι ότι μας κατεβαίνει στο κεφάλι! Πού είδες να λέει στην ανακοίνωση να μην βγάζουν άχνα οι κάτοικοι και η δημοτική αρχή και να ανέχονται αδιαμαρτύρητα την κατάληψη του νησιού τους; Η ανακοίνωση προειδοποιεί να μην προκληθούν εντάσεις που να φτάσουν σε συγκρούσεις μεταξύ ντόπιων και λαθρό, έτσι που να δώσουν αφορμή να αναλάβουν ξένες δυνάμεις την αστυνόμευση και να γίνουν στρατιωτική κατοχική δύναμη μέσα στο νησί. Αυτό λέει η ανακοίνωση, εκτός κι αν θέλεις να καταλαβαίνεις ότι σου αρέσει. Αυτό όμως που με παραξενεύει σ’ εσένα, είναι η αδιαφορία σου για το αν καταληφθεί το νησί από ξένες στρατιωτικές δυνάμεις. Γιατί γράφεις “Οι κάτοικοι και η Δημοτική Αρχή να μην βγάζουν άχνα και να ανέχονται αδιαμαρτύρητα την κατάληψη του νησιού τους για να μην επέμβει ξένη κατοχική δύναμη;”. Δηλαδή αδιαφορείς αν επέμβει ξένη κατοχική δύναμη, αρκεί να εσύ να ευχαριστηθείς έναν θεατρίνο δήμαρχο που ουρλιάζει δημόσια για να τον δουν και να τον πουν μπράβο οι δημότες του! Αν δεν σ’ ενδιαφέρει το να επέμβουν ξένες κατοχικές δυνάμεις, όπως δείχνεις να υποστηρίζεις μ’ αυτό που γράφεις, πολύ “πατριώτη” σε κόβω, Από εκείνους τους “πατριώτες” που λένε “δεν πα να πατήσει ξένος στρατός στη χώρα μου, εγώ να είμαι καλά και να ικανοποιώ τα ένστικτά μου κατά των λαθρό” ακόμα κι αν οι ξένες δυνάμεις αποτελούνται και από Τούρκους του ΝΑΤΟ. Άφεριμ μπρε θα σου πουν κι οι Τούρκοι αν μάθουν ότι έχουμε εδώ τέτοιους “πατριώτες”!!!

          ‘Οσο για τον δήμαρχο, αντί να το παίζει “καμπόης” όπως γράφει και η ανακοίνωση, ας είχε τα κότσια να πάει κόντρα στην ευρωπαϊκή ένωση που σε συμφωνία με την Τουρκία μας στέλνουν καραβιές με λαθρομετανάστες. Όμως ο δήμαρχος τι κάνει αντί γι αυτό; Γλύφει τους Γερμανούς συμμετέχοντας στην Ελληνογερμανική Συνέλευση, συμμετέχει δηλαδή στην εκποίηση του νησιού του και της χώρας του από τους Γερμανούς χαριεντιζόμενος μαζί τους κι ετοιμάζεται να παραδώσει τμήματα δημοτικής περιουσίας στους γερμανικούς δήμους Greifswald και Sindelfingen για να τα προσφέρουν ως εμπράγματες εγγυήσεις και να τους βγάλει έτσι από τη δύσκολη θέση στην οποία βρίσκονται στην εξεύρεση δανείων! Κι ύστερα για να εξαγνιστεί στην κολυμπήθρα του Σιλωάμ, βγαίνει σε μια πλατεία και φωνάζει “go, go, go” ξέροντας ότι δεν θα έχει κανένα πρακτικό όφελος μια τέτοια ενέργεια παρά μόνο τα μπράβο μερικών αφελών που αρέσκονται στους θεατρινισμούς. Αν είχε τις κοχόνες ας πραγματοποιούσε την απειλή του πριν από ένα μήνα ότι δήθεν δίνει τελεσίγραφο στην κυβέρνηση ότι θα παραιτηθεί μαζί με όλο το δημοτικό συμβούλιο. Τη μια μέρα απείλησε να παραιτηθεί και την άλλη μέρα το πήρε πίσω κι έκατσε στ’ αβγά του! Γιατί αν παραιτούνταν σύσσωμο το δημοτ. συμβούλιο και πήγαινε ξανά το νησί σε εκλογές, θα είχε το 80% των κατοίκων μαζί του βάζοντας σε πολύ δύσκολη θέση πλέον και την κυβέρνηση και τα σχέδια της ΕΕ της Τουρκίας και του ΝΑΤΟ που έχουν κάνει το νησί τσιφλίκι τους. Το έκανε όμως; Όχι, ήταν άλλη μια θεατρική πόζα για τους αφελείς. Για ποιο λόγο να έρθει σε κόντρα με τους πάτρωνές του; Είναι πιο εύκολο και ανέξοδο να φωνάζει “go, go, go” για να ευχαριστιούνται τα ένστικτα των αφελών.

          Για όλα τα υπόλοιπα που γράφεις τι να πω, βαριέμαι να τα πιάσω γιατί θα πρέπει να σου αναλύσω το γιατί κάνεις λάθος στα περισσότερα απ’ αυτά και δεν έχω ούτε το χρόνο ούτε την υπομονή. Και για ποιο λόγο να το κάνω για κάποιον που γράφει στα παλιά του τα παπούτσια για τον αν τα νησιά της χώρας του βρεθούν σε στρατιωτική κατοχή; Από τέτοιου είδους “πατριώτες” πήξαμε, κανέναν αυθεντικό μπορούμε να βρούμε;

          • Βασίλης Μπίτσιος
            Απάντηση
            21 Δεκεμβρίου 2019 9:30 ΜΜ

            Είναι σωστό αυτό που λέτε κ. Γιώργο περί εισόδου μαχητών του ISIS στη χώρα μας όπου πράγματι απολαμβάνουν από περίθαλψη μέχρι όλα τα καλά. Μόνο που θα πρέπει να σας διευκρινίσω ότι είναι τουλάχιστον αφελές να πιστεύουμε ότι οι μαχητές του ISIS έρχονται εδώ με τις καραβιές των εξαθλιωμένων. Οι άνθρωποι του Ισλαμικού Κράτους να είσαστε βέβαιος ότι εισέρχονται δια της νομίμου οδού, με τα -πλαστά- διαβατήρια τους κι όλα τα διαπιστευτήρια τους, κι υπάρχουν έτοιμες δομές να τους περιθάλψουν και να τους παρέχουν ό,τι έχουν ανάγκη, χρηματοδοτούμενες από ολιγάρχες αυτής της χώρας, γνωστούς σε όλους (ονόματα δεν λέω για να μην βρεθώ “τυλιγμένος σε μια κόλλα χαρτί” στα δικαστήρια), σε αγαστή συμφωνία με Τούρκους αξιωματούχους και με υπαλλήλους της Ε.Ε. Όλες οι άλλες δεκάδες χιλιάδες των λαθραία μετακινούμενων μεταναστών, δεν είναι παρά εξαθλιωμένα στίφη που ο μόνος λόγος που έρχονται στη χώρα μας κι όχι κάπου αλλού, είναι αφενός γιατί τους σπρώχνει προς τα εδώ η πολιτική που έχει επιλέξει η Ε.Ε. σε συμφωνία με την Τουρκία που λειτουργεί ως διακινητής, και αφετέρου το ότι οι πολιτικές ηγεσίες της χώρας μας το επιδιώκουν αυτό λόγω του πακτωλού χρημάτων (7 δισεκ. ευρώ εκταμιεύτηκαν απο την Ε.Ε. για τις ανάγκες υποτίθεται των μεταναστών), εκ των οποίων τουλάχιστον τα μισά χρήματα, αντί για τους μετανάστες, πηγαίνουν στα κομματικά ταμεία και στις τσέπες των στελεχών των κυβερνήσεων και ανώτατων διοικητικών υπαλλήλων. Υπάρχει συνεπώς και γεωπολιτικό αλλά και ιδιαίτερο ιδιοτελές όφελος για να φέρνουν κατά χιλιάδες τους ανθρώπους αυτούς και να τους εγκλωβίζουν εδώ.

            Όταν λοιπόν κάποιος δεν λέει κουβέντα για όλα αυτά αλλά εστιάζει μόνο στους εξαθλιωμένους, σαν να είναι αυτοί ο εχθρός του και όχι εκείνοι που προκαλούν το φαινόμενο και κερδίζουν από αυτό, είναι στην καλύτερη περίπτωση παραπληροφορημένος, στη χειρότερη δε, είναι πονηρός που μετέχει στο κύκλωμα και κερδίζει από αυτό. Δεν εννοώ βέβαια ότι ανήκετε εσείς στη δεύτερη κατηγορία, γιατί φαίνεται να σας διακατέχει μια δίκαια αγανάκτηση. Δεν αρκεί όμως η αγανάκτηση, απαιτείται και να ξύνουμε πέρα από την επιφάνεια για να ξέρουμε τι μας γίνεται. Ειδάλλως, είναι σαν να επιβεβαιώνουμε τη σοφή λαϊκή παροιμία που λέει “αντί να χτυπάει τον γάιδαρο, χτυπάει το σαμάρι”. Μην χτυπάτε λοιπόν το σαμάρι κ. Γιώργο γιατί δεν θα έχετε αποτέλεσμα έτσι κι αλλιώς και απλώς θα γελάνε σε βάρος σας αυτοί που έχουν όφελος και κέρδη από την κατάσταση αυτή, γιατί θα έχουν καταφέρει να στρέψουν τη δίκαια οργή σας σε λάθος κατεύθυνση. Όποιον τον διακρίνει στοιχειώδης εντιμότητα, θα εκτοξεύσει τα βέλη του στους πραγματικά υπεύθυνους, αυτούς θα καταγγείλει. Εκτός κι αν φοβάται να τα βάλει με τους πραγματικά υπεύθυνους και επιλέγει την εύκολη λύση που είναι ο κάθε εξαθλιωμένος που τον φέρνουν στη χώρα μας και τον εγκλωβίζουν εδώ. Κάτι τέτοιο όμως δεν είναι απλώς δειλία, είναι θρασυδειλία.

            Αυτό ακριβώς εννοεί το ΕΠΑΜ όταν λέει ότι δεν είμαστε κατά του μετανάστη ως πρόσωπο, αλλά κατά της μετανάστευσης. Εννοώντας βέβαια ως “μετανάστευση” αυτό το σύγχρονο φαινόμενο, που στην πραγματικότητα όμως δεν είναι καν μετανάστευση. Διότι πολύ σωστά περιγράφετε στο σχόλιό σας τι ακριβώς είναι η μετανάστευση. Αυτό όμως που βιώνουμε στις μέρες μας δεν είναι μετανάστευση, είναι βίαια μετακίνηση πληθυσμών, έτσι ώστε α) να υπάρχει μια σταθερή και πλούσια αποθήκη εργατικού δυναμικού (Ελλάδα) που να το χρησιμοποιούν όπως, όποτε και για όποιο χρονικό διάστημα το χρειάζονται στις βόρειες ευρωπαϊκές χώρες (και να το στέλνουν πάλι πίσω σ’ εμάς), και β) να απογυμνωθούν σταδιακά οι χώρες από τον ντόπιο πληθυσμό τους, να γίνει ένα ανακάτωμα λαών σε κάθε χώρα, έτσι ώστε να μην υπάρχει πουθενά αυτόχθων πληθυσμός που να νιώθει ότι η χώρα του ανήκει σ’ αυτόν κι είναι διατεθειμένος να την διεκδικήσει. Το ίδιο άλλωστε κάνουν και στη χώρα μας, εξαναγκάζοντας τους νέους να φεύγουν μετανάστες σε άλλες χώρες και αναμιγνύοντας τον πληθυσμό μας με τους εξαθλιωμένους.

            Μην χτυπάτε λοιπόν το σαμάρι κ. Γιώργο. (Θα αποφύγω να πω “χτυπήστε τον γάιδαρο” για να μην παρερμηνευτεί από τους φιλόζωους και θεωρήσουν ότι προμοτάρω τη βία κατά των ζώων)[lol]

            φιλικά
            Βασίλης Μπίτσιος

          • Name (required)
            Απάντηση
            19 Δεκεμβρίου 2019 4:49 ΜΜ

            Εσυ,ρε κυριε,που καθεσαι σε περιστρεφομενη καρεκλα & εχει μουχλιαση ο πισινος σου, & πιθανον η μουχλα εφτασε στον εγκεφαλο σου,& πληρωνεσαιαδρα & τσαμπα,επρεπε να ζης μαζι με αυτους τους δημοτες,που απο την μια μερα στην αλλη,εχασαν την ησυχια τους,&την ψυχικη τους γαληνη!Επρεπε να ζη ο ΠΑΠΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ να εβλεπες που θα τους εστελνε ολους αυτους,που ηρθαν & το παιζουν δερβεναγαδες!!! Understante??? Αμα θες δες το προφιλ μου & θα καταλαβης τι θα τους εκανα εγω αν ημουν στην θεση του ΔΗΜΑΡΧΟΥ!!!Οι αρχαιοι ελεγαν : ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΠΙΠΤΗ ΛΟΓΟΣΚ.Λ.Π.ΕΓΩ ΘΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΑ:ΠΙΠΤΟΥΝ ΦΥΣΙΓΓΙΑ ΜΕ ΑΛΑΤΙ!!!( Για να μην σκοτωνουν,αλλα να τσουζουν οπου χτυπουσαν)!😂😀😄😁😆

            • Γιάννης Μαγκίρης
              Απάντηση
              21 Δεκεμβρίου 2019 10:52 ΜΜ

              Ε ρε να ζούσε ο ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ μας λες. Θα ήθελες να μας κυβερνούσε ο Παπαδόπουλος, δηλ. ένας έμμισθος πράκτορας της CIA! Ο Παπαδόπουλος φίλε μου, θα τους έστελνε όπου θα του έλεγαν οι Αμερικάνοι να τους στείλει, ακόμη και μέσα στα σπίτια μας δεν θα δίσταζε να τους μπάσει αν τον διάταζαν οι αμερικάνοι. Απέσυρε τη μεραρχία της Κύπρου και απογύμνωσε αμυντικά το νησί για να είναι εύκολη λεία για τους Τούρκους επειδή του το επέβαλλαν οι Αμερικάνοι, τόσο “πατριώτης” ήταν, κι ωστόσο υπάρχουν ακόμη κάποιοι σαν κι εσένα που τον νοσταλγούν. Καλό “πατριώτη” σε κόβω κι εσένα!

              Δεν ξέρω τι θα έκανες εσύ αν βρισκόσουν στη θέση του δημάρχου όπως μας λες, αν είχες πάντως τα μυαλά του, το πιο πιθανό είναι να μας ξεπουλούσες μια ώρα αρχήτερα στο Greifswald και στο Sindelfingen και γενικά στους γερμαναράδες όπως έγραψα και πιο πάνω για την οσφυοκαμψία του δήμαρχου αυτού απέναντι στον Χερ Φούχτελ, στον Norbert Barthle, στην Φράου Μέρκελ κλπ. Που με την ίδια ευκολία που φωνάζει “go, go, go” στην πλατεία του νησιού για να εξιτάρει χαχόλους σαν κι εσένα, με την ίδια ευκολία χαριεντίζεται με τους γερμανούς κι είναι έτοιμος να ξεπουλήσει το νησί σε γερμανικά συμφέροντα.

              Και μια που αρέσκεσαι να πιάνεις στο στόμα σου τους αρχαίους (αμφιβάλλω αν γνωρίζεις τίποτα γι αυτούς), θα σου θυμίσω και κάτι άλλο που λέγανε οι αρχαίοι: “φιλοκαλούμεν τε γάρ μετ’ ευτελείας και φιλοσοφούμεν άνευ μαλακίας”. Ειδικά τη δεύτερη φράση, το “φιλοσοφούμεν άνευ μαλακίας” σου τη συνιστώ μπας και ξελαμπικάρει λίγο το μυαλό σου από τα σκουπίδια που το έχει γεμίσει η αμορφωσιά και η βλακεία.
              Understante???

            • Name (required)spiros
              Απάντηση
              19 Δεκεμβρίου 2019 2:15 ΜΜ

              anti na afhghste ola ta provlhmata sto (fb),giati den katevainei ena klimakio tou E.PA.M. sth samo kai ohi mono.toulahiston na erthei se amesh epafh me ton kathe xerokefalo dhmarho kai na tou exhghsei ti theseis prepei na parei.PRIN EINAI POLY ARGA GIA OLOYS.

              • Name (required)
                Απάντηση
                19 Δεκεμβρίου 2019 12:44 ΜΜ

                Καμιά φορά όταν είμαστε μακριά απο το πρόβλημα το κρίνουμε με κριτήρια εκ του ασφαλούς , Συμφωνώ ότι θα πρέπει να ταυτοποιούνται και να παίρνουν με σύντομες διαδικασίες τα χαρτιά τους να φεύγουν από την Ελλάδα. Ομως αυτό δεν γίνεται όπως βλέπουμε άρα μιλάμε για την πραγματικότητα που ζούνε όλοι αυτοί οι άνθρωποι στα νησιά. Λεηλατούν τα σπίτια τους κλέβουν ρούχα τρόφιμα τοποθετούν σκηνές μέσα σε αυλές μέσα στην νύχτα . Έχω φίλους στην Σάμο και οι άνθρωποι κλαίνε ,τα παιδιά τους φοβούνται κι όλοι αυτοί πάνε στον δήμαρχο παραπονιούνται φωνάζουν και ο δήμαρχος δεν μπορεί να κάνει κάτι μόνο ακούει και φορτώνει φορτώνει και είναι ανθρώπινο να ξεσπάσει . Ισως αν γινόταν αυτό σε δήμους της Αττικής να αντιδρούσαμε χειρότερα . Πόσο να κάνουν υπομονή πόσο να αντέξουν . Που να απευθυνθούν . Και τι θα γίνει όταν σταματήσουν τα 400ευρω επιδόματα στους μετανάστες από τις ΜΚΟ . Θα αρχίσουν όλοι αυτοί να βγάζουν βαρβαρότητα και εμείς θα σκεφτούμε την εικόνα μας προς τα έξω ? Η πίεση και η απογοήτευση στο να μην δίνεται η λύση οδηγεί σε αντιδράσεις σαν αυτή.

                • Γιώργος Φωτεινός
                  Απάντηση
                  21 Δεκεμβρίου 2019 9:13 ΜΜ

                  Έχετε δίκιο για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι. Μπορεί να έχετε δίκιο και για τα ανθρώπινα όρια που μπορεί να φτάσει ένας άνθρωπος, όπως ο Δήμαρχος, κάτω από τις πιέσεις που δέχεται. Πιέσεις κυρίως από τους κατοίκους του πολύπαθου νησιού που απαιτούν, και με το δίκιο τους, λύση στο πρόβλημα, που μεγιστοποιήθηκε με την άφρονα αλλά και εν πολλοίς εθελόδουλη και ιδιοτελή πολιτική των κυβερνήσεων, πρώην και νυν.

                  Κατανοούμε μεν την αντίδρασή του Δημάρχου, αλλά δεν την δικαιολογούμε. Θα μπορούσε ίσως να δικαιολογηθεί για οποιονδήποτε άλλον, απλό πολίτη, ο τρόπος όμως αυτής της εκδήλωσης αγανάκτησης από τον πρώτο πολίτη του νησιού, είναι αδικαιολόγητη και απαράδεκτη γιατί οι πράξεις του άρχοντα της πόλης, λειτουργούν συνήθως στην κοινωνική συνείδηση ως παράδειγμα προς μίμηση, οδηγώντας πιο γρήγορα στις (αναπόφευκτες, φοβούμαστε) συμπλοκές κατοίκων με τους μετανάστες.

                  Γι αυτό το λόγο τονίζουμε στην ανακοίνωση τον κίνδυνο που ελλοχεύει από συμπεριφορές θεσμικών προσώπων όπως αυτή του Δημάρχου, ο οποίος, έστω άθελά του, δίνει σήμα προς τις ξένες δυνάμεις που καραδοκούν, να βρουν αφορμή για να αναλάβουν την αστυνόμευση του νησιού, με το πρόσχημα ότι οι τοπικές Αρχές όχι μόνο αδυνατούν να επιβάλουν το νόμο και την τάξη, αλλά, αντίθετα, πρωτοστατούν σε επεισόδια.

                  Δεν αμφισβητούμε τις ποικίλες πιέσεις που υφίσταται ο Δήμαρχος, βρισκόμενος στις συμπληγάδες αφενός της απαίτησης των δημοτών του για εξεύρεση λύσης, αφετέρου των κυβερνητικών επιλογών. Αν δεν κατανοήσει όμως ότι θα πρέπει να αποφύγει συμπεριφορές απλού πολίτη που δεν συνάδουν με το αξίωμά του, τότε συμβάλλει εκ των πραγμάτων και άσχετα με τις προθέσεις του, στους κινδύνους που δρομολογούνται για την κυριαρχία του νησιού.

                  Η ανακοίνωση του ΕΠΑΜ έχει σκοπό να κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου όσο είναι ακόμη καιρός. Απευθύνεται κυρίως σε όποιους από τους θεσμικούς παράγοντες έχουν τα ώτα ανοιχτά, τους διακρίνει η εντιμότητα και είναι σε θέση να το κατανοήσουν. Για τους άφρονες, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα. Όσο για τις αντιδράσεις, δεν είναι η πρώτη φορά που οι θέσεις μας παρερμηνεύονται ή προκαλούν αρχικά αντιδράσεις από μερίδα της κοινής γνώμης, η οποία όμως στη συνέχεια τις επικροτεί, διαπιστώνοντας ότι -δυστυχώς- δικαιωνόμασταν στην προσπάθειά μας να προλάβουμε καταστάσεις πριν να είναι πολύ αργά.

                  Με εκτίμηση
                  Γιώργος Φωτεινός
                  Μέλος της ΠΓ του ΕΠΑΜ

                Αφήστε ένα σχόλιο