Γίνε Μέλος
Ανάλαβε Δράση
Ενίσχυσέ Μας
Ανακοινώσεις
Εκδηλώσεις
Αρθρογραφία
Επικοινωνία
Menu Icon
Layout Image

Το τέταρτο φύλλο της πολιτικής επιθεώρησης ΞΑΣΤΕΡΙΑ

20 Ιανουαρίου 2021 3:42 ΜΜ

Κυκλοφορεί το τέταρτο φύλλο της πολιτικής επιθεώρησης ΞΑΣΤΕΡΙΑ, που με έδρα και ορμητήριο την Κρήτη, αγκαλιάζει όλη την Ελλάδα.

Η ΞΑΣΤΕΡΙΑ θα μεταφερθεί από τις τοπικές οργανώσεις του ΕΠΑΜ σε όλη την χώρα, από την Κρήτη μέχρι τον Έβρο, τα νησιά του Αιγαίου, την Ήπειρο και τα Επτάνησα, ενώ η διανομή της στηρίζεται στην προσφορά και τις χορηγίες των πολιτών.

Όποιοι φίλοι θέλουν να προμηθευθούν τεύχη του ή να αποστέλλουν άρθρα και συνεργασίες στην έντυπη έκδοση, μπορούν να επικοινωνούν:
Τηλέφωνα: Τηλ: 210-3428676  –  210-3422156.
e-mail: [email protected]

Ο διαδικτυακός τόπος της Ξαστεριάς φιλοξενεί αρθρογραφία που σπάει την κατεστημένη πληροφόρηση. Επισκεφτείτε τον: https://www.xasteria.org/

Με ακόμη μεγαλύτερη ύλη, 14σέλιδο και έγχρωμο, φιλοξενώντας θέσεις όχι μόνο του ΕΠΑΜ αλλά και οποιασδήποτε άλλης άποψης που διαρρηγνύει τον ιστό της ελεγχόμενης πληροφόρησης, το τέταρτο φύλλο της έντυπης έκδοσης της ΞΑΣΤΕΡΙΑΣ περιλαμβάνει στη θεματολογία του πρωτότυπη αρθρογραφία:

Πατήστε για να ανοίξει η πρώτη σελίδα.

2020: Η χρονιά εκχώρησης ελληνικών κυριαρχικών δικαιωμάτων, της Κέρης Π. Μαυρομμάτη, Δρ. Διεθνούς Δικαίου και μέλος του Τομέα Δικαιοσύνης του Ε.ΠΑ.Μ.

Η κατάρρευση των τριών συλλογικών φαντασιώσεων της «ευρωπαϊκής προοπτικής» της Ελλάδας και η ανάγκη για Εθνική Ανεξαρτησία του Κωνσταντίνου Γρίβα, καθηγητή Γεωπολιτικής στην Στρατ. Σχολή Ευελπίδων.

Σύμβαση παραχώρησης των αεροδρομίων στη Fraport (τα δικά της, δικά της, και τα δικά μας δικά της), του Ηρακλή Παπαδόπουλου, μέλους του Τομέα Δικαιοσύνης του ΕΠΑΜ.

Ελληνογερμανικό ίδρυμα Νεολαίας, ένας σύγχρονος Δούρειος Ίππος, του Γιώργου Αναλυτή, επικεφαλής του Τομέα Τοπικής Αυτοδιοίκησης του ΕΠΑΜ.

Ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός, ο Κλάδος Υγείας και η Άλωση του Κράτους, του Θεμιστοκλή Συμβουλόπουλου, δημοσιολόγου και πολιτικού αναλυτή.

Επιπτώσεις από την κυβερνητική διαχείριση της κρίσης του Covid-19, του Γιάννη Αυγουστάτου, ψυχίατρου, ψυχοθεραπευτή και κοινωνικού ακτιβιστή

Βλαντιμίρ Κβατσκόβ, Ένας Ρώσος συνταγματάρχης μιλά για την απάτη της πανδημίας, της Ειρήνης Ζαχάρου, μέλους της ΤΟ ΕΠΑΜ Βόλου.

Σύνδρομο Covid-19, της αρθρογράφου Λουκίας Παπαϊωάννου.

Περί «κορωνο-εμβολίου» και άλλων καινών δαιμονίων, της αρθρογράφου Γεωργίας Τουρνάκη.

  • ΧΡΗΣΤΟΣ ΔΟΜΗΜΝΕΙΟΣ ΝΙΑΡΧΟΣ
    Απάντηση
    15 Ιουνίου 2023 9:04 ΜΜ

    Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΘΥ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ Η οικονομική κρίση είναι ένα αποτέλεσμα που συμβαίνει εξαιτίας της ψυχοσύνθεσης, των συνηθειών και του τρόπου αντίληψης των ανθρώπων που απαρτίζουν μία συγκεκριμένη οικονομία , από τα βάθη της ιστορίας των ανθρωπίνων κοινωνιών προέρχεται το <> αποτέλεσμα οικονομικών συστημάτων. Φυσικά οποιαδήποτε οικονομική κρίση δεν είναι το αίτιο αλλά το αιτιατό των προβληματικών καταστάσεων που προκύπτουν , αυτό το γνώριζαν και το γνωρίζουν κάποιοι και το χρησιμοποιούν ανάλογα με την προαίρεσή τους. Οι Αθηναίοι στην αρχαία εποχή όταν χρεοκόπησαν δεν αύξησαν το χρέος τους, απλά θεσπίζοντας τον νόμο της ΣΕΙΣΑΧΘΕΙΑΣ ρύθμισαν τα χρέη τους και δεν αύξαναν συνεχώς το χρέος της κεντρικής κυβερνήσεως όπως συμβαίνει στις ημέρες μας κατά περίεργο τρόπο. Ο Οκταβιανός Αύγουστος που κλήθηκε να οργανώσει την νεοσύστατη Ρωμαϊκή αυτοκρατορία ρύθμισε το ”Φ.Π.Α” της εποχής στο ποσοστό του 1%, ώστε η οικονομία να πάρει τα πάνω της και να ισχυροποιηθεί η επιχειρηματική δραστηριότητα , ενώ σήμερα γίνεται ένας αγώνας αύξησης και συνεχόμενης ανόδου του Φ.Π.Α , των άμεσων και εμμέσων φόρων που καταπνίγουν την επιχειρηματική δραστηριότητα και πρωτοβουλία. Συνεπώς υπάρχουν οικονομικοί μηχανισμοί που μπορούν να επαναφέρουν την ροή της οικονομίας στην ωφέλιμη κατάσταση ευημερίας, από ότι μας διδάσκει η οικονομία με μία μικρή αναδρομή στην οικονομική ιστορία. Η οικονομία και οι μηχανισμοί της υπάρχουν για να ευεργετούν, ρυθμίζοντας τα του οίκου των ανθρώπων ώστε να νομοθετούνται σε τάξη οι βασικές ανάγκες τους και όχι να βάζουν τους ίδιους ανθρώπους σε λαβυρίνθους, και να οδηγούνται σε σύγχυση με αποτέλεσμα τον εγκλωβισμό της ”ψυχής” τους. Ο άνθρωπος είναι χρήσιμο να εργαλειοποιεί την οικονομία και όχι να εργαλειοποιείται από αυτήν.

    Αφήστε ένα σχόλιο